16 Temmuz 2016 Cumartesi

ARABADA KUCAKTA SİKİLDİM

ARABADA KUCAKTA SİKİLDİM İyi günler ben Aslıhan, 25 yaşında kısa boylu esmer kıvırcık saçlı bir bayanım, Arkadaşım Oğuz ile yıllardır beraberiz, arkadaş olarak, aynı liseden mezunuz ikimizde, Askere gidene dek hep beraberdik ama askere gittikten sonra görüşememiştik, askerden sonra İstanbul' a yerleştiğini duymuştum, birkaç konuştuktan sonra ikimizde unutmuştuk bir birimizi, bende üniversiteyi Eskişehir de okumuştum, Ankara' ya geldiğimde çok şey değişmişti, arkadaş çevrem olsun komşularımız olsun çoğu yoktu, bende diş hekimliğini bitirmiştim ama eczane de işe başlamıştım, birkaç ay eczanede çalıştıktan sonra dişçinin birinde hekim olarak işe başladım, çarşıdan malzeme almak için indiğimde Oğuz ile karşılaştım, İstanbul da yaşayamamış dönmüş Ankara' ya görünce çok sevindim uzun süre sarıldım boynuna, ondan başka kimseyi görmemiştim, burada biriktirdiği para ile küçük iş yerini açacağını söyledi, bizim bu lunduğumuz muayeneye yakındı bahsettiği yer, ayak üstü konuştuktan sonra akşam üstüne buluşmak için sözleştik, iş çıkışı beni dışarıdan aldı, ufak bir çay bahçesinde konuşmaya başladık uzunca bir süre lafladık, bir birimizi bulduğumuz çok iyi olmuştu, ertesi gün için yeniden sözleştik, sakin bir yere gidip kafamızı dağıtacak ve eskilerden konuşacaktık, akşam üstü olmadan gelmişti beni almaya, gideceğimiz yerin uzak olduğunu söyledi, erken çıksak yola daha iyi olur dedi, toparlanıp yola çıktık, dağın yamacına gittik, bizden başka kimse yoktu, arabanın içinde oturuyorduk, camları hafif araladık, arkadan biraları alıp geldi, slow birde şarkı açtı, eskilere dönmüştük, konuştukça ona aşık olduğum yıllardan bahsediyordum, Oğuz bende senden hoşlanıyordum ama Davut seni sevdiği için ses çıkartmamıştım dedi, yanağından öptüm, keşke söyleseydin, ama ben hala seni unutamadım deyince oda aynen ded i, kafamız hafif çakır olmuştu içtiğimiz alkolden, dudaktan öpüşmeye başladık, arabanın içinde zor oluyordu ama dışarı soğuk olduğu için de çıkamıyorduk, kaloriferi açtık sıcağın içinde bunalmıştım, üzerimdeki kalın giysileri çıkarttım,  Oğuz beni kucağına oturttu, öpüşmeye soyunmaya başladık, kendimizi kaybediyorduk, ikimizde çok istiyorduk, iş görülecek şekilde giysilerimizi çıkarttık, arabanın içinden hiç çıkmadan kucağına oturttu, aletini yavaşça içime alıyordum, arabanın içinde fazla zıplayamadığım için zevk alamıyordum, koltuğun ararını düşürdü, zıplama yeri açılmıştı, hopladıkça aletinin hepsini içime alıyordum, iniltilerim küçücük arabanın içinde yankılanıyordu, yarım saat kadar sikiştikten sonra evine götürdü, orda da sabahlara kadar sikişmiştik, sınıf arkadaşım beni mutlu sona götürmüştü, daha sonraları çalıştığım yerde ve onun açtığı yerde gizlice si kişiyorduk, hayatıma yeniden renk gelmişti o sılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder