17 Temmuz 2016 Pazar

Azgın komşumuz ile seks yaptık

Azgın komşumuz ile seks yaptık Ben 23 yaşında genç bir delikanlıyım. Bu anlatacağım olay 1,5 yıl önce başımdan geçmişti. O zamanlarda çalışmaktaydım ve her zamanki gibi işten eve gelmiştim. Çarşamba günüydü. Hiç unutmuyorum. Annem ve babam kendi memleketlerine gitmişlerdi. 2 ay kadar orada kalacaklardı. Bir haftadır evde yalnızdım. Ama o gun ne olduysa bilmiyorum ama eve erken geldim. Apartmanın kapısından girerken yan komşumuz Aysel ablayı gördüm ve merhabalaştık. Aysel abla 32 yaşında, oldukça güzel bir bayandır. Fiziği süperdir. Kendisi 2 yıl önce evlendikten sonra 5 ay evli kalmış ve daha sonra boşanmıştır. Anlayacağınız cinsel konuda kendini pek tatmin edememektedir. Çok iri ve dik poposu var. Tam okşanacak cinsten. Fazla uzun boylu biri değildir minyon tiplidir kendisi.. Hele göğüsleri yokmu beni öldürecek. O vücuda göre acayip büyük göğüslerivar. Devamlı göğüs dekolteli giysiler giyer. Çevresindeki herkez yüzünden önce okocaman memelere bakar.Neyse aparmana girerken selamlaştık. Bana .evde kimse yok galiba. dedi. Bende.yoklar tatile gittiler 1 ay gelmeyecekler dedim. Yüzüme baktı ve gülümsedi.Neyse ben eve çıktım. Ama Ayseli görmüştüm bikere hemen masturbasyon yapmaya başladım. Yatağın üstüne yattım ve onu düşenerek sikimi okşamaya başladım. Okşadıkça sikim semsert oluyordu. Birden bi ses duydum. Ne olduğunu anlamayaçalıştım. Yan daireden geliyordu. Duvardan biraz dinledim ve inanamadım. Ayselin çığlıkları, inlemeleriydi bunlar. Dinlerken birden sesler kesildi, neolduğunu anlamaya çalışırken kapı çaldı. Neye uğradığımı şaşırdım. Altımdasadece şortumla kapıyı açtım. Karşımda Aysel abla vardı. içeri girdi. kapıyı kapattı. Biliyorsun ben daha önce evlendim. Kocam beni sadece bir kere sikti. Sadece o tatmin oldu. "Benim cinsel yönden tatmin olmam imkansızdı" dedi. Ve üzerime atladı.Dudaklarıma yapıştı bende karşılık verdim ve üzerindekileri çıkarmaya başladım.Bir anda ikimizde çıplak kalmıştık. O hadi sik beni hadi uçur beni diyebağırıyodu. Dediğini yaptım onu kucağıma kaldırdım zaten ufak tefek bişey di.Kucağıma aldım ve masaya sırt üstü yatırdım. Bacaklarını iki yana ayırdım.İnannılmaz bir görüntüydü. Amı daracık ve hiç tüy yoktu. Kocaman göğüsleri ikiyana açılmış bir şekilde bana bakıyor ve sanki .Hadi sik beni hayatım. diyordu. Sikimi çıkarttım. Önce amına vurmaya başladım sikimle iyice çıldırmıştı. Ben vurdukça amı kabardı. İyice ıslanmıştı. Sikimin başını amının deliğine yavaşçadayadım. İnanılmaz bişeydi daracık amı vardı. Daha önce siktikleriminkine hiçbenzemiyordu. Amı okadar dardiki sikim girmiyordu bile. Ama okadar zevke gelmiştiki amının suları yerlere damlıyordu. Birazcık zorladım ve sikim amınagirdi. Acayip bir çığlık attı ve beni kendisine doğru çekti. Sikim tamamenamının içindeydi. Ben amına sokup çıkarmaya başladım. Acayip derecede zevkliydi.Daha 10 dakika bile geçmemiştiki Aysel abla titremeye başladı. Orgazm olacağını anladım ve tempomu arttırdım. Bir yandanda kocamamn memelerini deliler kibisikiyordum. Amından hem zevk suları hemde kan geliyordu. .hadi içime volkan gibi patla bebeğim.diye bağırdı ve ikimizde boşaldık. Hareket edemiyorduk. Kucağıma aldım ve yere uzandık. O ustumde kendinden geçmişbir halde yatıyordu. Ama ben da ha doymamıştım. O baygın haldeyken ben birkezdahasiktim o mükemmel amı. Bir kezdaha boşaldım ve yanına yattım. Uyandığımızda sabah olmuştu. Ailem gelene kadar her akşam onunla birlikte geç saatlere kadar seks yaptık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder