21 Temmuz 2016 Perşembe

Olmuyacak şey aslında

Olmuyacak şey aslında Merhaba ark lar ben bu gece tanıdım bu siteyi ama içimden yazmak geldi bende yazdım .. ismim şebnem bursada yasıyorum 35 yasında 178 boyunda sarı saçlı yeşil gözlü öle biriyim işte. oturduğum site de tek başıma yasıyorum ailem bursanın öbür tarafında oturyor hem işe yakın hemde universite yıllarından kalma bir rahatlık .. Bizim daire ler birbirne çok yakın yani perdeyi kapatmadan giyinmeniz mümkjün deil karşı daire de fatma abla lar oturuyor 16 yasında murat isminde cocukları var onun beni dikizlediğini biliyorum ama küçük cocuk tur diye hiç sesimi çıkartmadım cumartesi gündüzden nişanlım hakan beni aradı ve bu gece biraz eğlenelim mi diye sordu ben de uça uça kabul ettim işlerimi erken ayarladım eve gidip hazırlanacak temizlenecektim zira mutluson la bitme ihtimali oldukça yuksekti. Duşumu alıp oadaya geldiğimde muratın beni perde arkasından dikizlediğini fark ettim . kalıp perdeyi kapatacaktım ki birden aklıma muziplik geldi hafif hafif frikik vermeye başladım ona masturbasyon için gerekli malzemeyi verdikten sonra perdeyi kapatıp giyin dim. zaten çok geçmeden hakan geldi ben nereye gideceğimizi kafamda planlarken hakan gideceğimiz yeri çoktan ayarla*ıs bile .gülüştük aşkım bu geceyi hiç unuta*ıyacaksın dedi elini bacaklarıma attı içim hoş olmus heycanlanmıstım .hakan bana bir şeker gibi bişi verdi aşkım bunu yut dedi ve kendisi yuttu nedir diye sordum mutlu son için dedi inan dım yuttum gideceğimiz yerin oto parkına gelmiştik ki içişm kıpır kıpır olmya başlad dayanamayıp ı biz çılgınlar gibi sevişmeye başladık hakanın bir eli a*ım da bir eli göğsümde kendimden geçmiştim elimi zor attım s*kine ama hakan gücümüzü sona saklayaım aşkım dedi.   Toparlanıp indik arabadan mekan çok güzel di eğlenmeye başladık.aradan 1,2 saat geçti ben zaten yerimde dura*ıyordum kendimi çok s*xy hissediyorum eteklerim bir oraya bir buraya savruluyordu bir ara hakanın bana el ettiğini gördüm elinde tel vardı yanına gittim .hadi çıkalım dedi ben buna çok sevinmiştim arabaya bindik ben sevişmeye başlamıstım bile ama hakan beni engelliyordu birde baktım benim evin önündeyiz .aşkım tolga alkol lü kaza yapmıs onu almaya gitmem lazım onu bu durumda bırakamam dedi işte benim yıkıldığım an buydu tolgayı bana deişmişti oysa ben neler planlıyordum.çünkü gerçekten yanıyordum çok sinirlenmiştim hiç bişi söylemeden kapıyı çarpıp çıktım evime .. sinirim yatısmıs ama ateşim daha da tavan yapmıstı duş felan hikaye hakana küfür ediyordum durmadan . birini bulmam lazım dı ateşimi söndürecek ama apartmana kimseyi alamazdım hem herkes nişanlı olduğumu biliyor hemde beni çok severler. akl ıma çok çılgın bişi geldi …   Ark ımı arayıp ajda nın telini aldım evi tarif ettim yola çıkmıstı .bense çok ama çok heycanlı idim çüki ilk defa yapacağım bişi dakika lar geçmiyor du arada vazgeçiyorum ama a*ımın ateşi bunu engellioyrdu ..kapı çalındı kalbim yerinden çıkacak gibiydi kapıyı açtığımda fatma ablayı gördüm ben bişi demeden işte kızım burası dedi ajda yanlış kapıyı çalmıs . teşekür edip buyur ettim ajda yı ..gerçekten muhteşem bir yüz kusursuz fizik i vardı ajda nın soğuk bişiler aldım ajda hemen konuya girdi 1 saat 100 euro sabaha kadar 250 ben 300 verdim .para meselesi bittikten sonra kanepeye geçtik .aslında nerden başlıyacağımı bilmiyordum saçmalamaya başladım ajda işini iyi biliyordu sıkılmana gerek yok sabaha kadar seninim dedi .   Bende başlayalım öyleyse dedim. ajda serri bir hareket le dudaklarıma yapıstı tuhaf geliyodu bana ama elini a*ıma atınca herşey yerini zevk e bırak tı öyle ince işçilik yapıyordu ki sanki kiltlenmiştim beni çıplacık soydu ona teslimdim artık a*ıma eğilip hafif dil darbeleri atmaya başladı bende elimle başını bastırıyor daha da ileri gitmesini istiyordum çok usta idi kalkıp kendi elbisesinin üstünü çıkarttı göğüüsleri dimdik karşımda duruyo du onları emmek dişlemek için hemn hareket ettim artık benim di onlar sanki yutacak tım ajda da ayak parmak larını a*ımın ucunda gezdiriyor beni kaçıncıya boşaltıyordu . hazırmısın dedi herşeye hazırdım eteğ ini sıyırdı işte o muhteşem manzara önümde sallanıyordu hemen ağzıma alıp emmeye başladım sanki birazdaha yalasa* bitecek onu içimde istiyordum artık dayanacak hiç gücüm kalma*ıstı ajda beni sırt üstü yatırıp yavas yavas içime girmeye başladı sanki a*ım a kocaman dağ giriyordu ajda zarıf hareketler de öyle girip çıkıyordu ki ben koltuklar yırtmaya başla*ıstım birden hızlandı sanki bulutların üstünde idim hiç bitmesin bu an diye bağırıyordum merak etme sabaha kadar s*kecem seni diye mırıldanıyordu ajda bana bir komutan gibi emir veriyordu aslında hep ben emir veriridm ama bu sefer bir başkası bana emir veriyodu.   Ayağa kaldırdı kotuğa tutunup domaldım zirvede iken durmustu . arkadan istiyorum dedi hayır dedim ama ısrarcı idi vazgeçmesinden korktum devam et diye artık yalvarmaya başla*ıstım .ilk önce hafif bir sızı sonrası bir felaket bir yandan çok canım acıyo bir yandan delirecek gibi olu yordum bir ara kafa*ı kaldırdığımda ayna da kendimi gördüm bir kadın beni s*kiyordu hemde afet bir kadın daha da zevk almaya başla*ıstım bir den içimden sanki bağırsaklarımı çekiyolar gibi oldu ajda hemen beni im önümü döndürüp suratıma göğsüme heryerime boşaldı . öylece hareketsiz kaldım yerde sanki üsütmden tır geçmişti ama hayatımda hiç bu kadar güzel s*kilmemiştim hemde sonuna kadar azcık kendime geldikten sonra ajda da sigarasını içmişti banyo ya g*türdüm . bu sefer o başladı direk fayanslara yapıstırdı beni bu defa öyle hızlı girip çıkıyordu ki ne olduğunu anlamadan çığlık atmaya başla*ıstım bile küvetin kösesine oturup beni de kucağına oturtu ben oturup kalkmaya başladım bir yandan da suyu açtık a*ım o kadar kızarmıstı ki korktum ama ajda dinlemiyordu çok güzelsin senin gibisini ilk defa s*kiyorum dedikce ben daha da çok azıyor daha hızlı zıplıyordum anla*ıstım ki ajda da isteyerek s*kiyordu beni çok tahrik olmustum bu sefer ki çok uzun sürmedi yıkanıp çıktık . bu s*kiş 2 defa daha sürdü sabaha kadar ….ömrümün en ilginç gecesi idi herşeyin ilki kendimi bir travestiye s*ktirmiştim aslında pişman da deildim hakana olan kızgınlığımda geçmişti hata mı yaptım diye düşündüm ama değerdi gerçekten .. bu arada sanki murat a yakalandım .. bilmiyorum hatamı yoksa olağan mı ama ufak bir rahatsızlık var içimde ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder