16 Temmuz 2016 Cumartesi

Otobüste Yaşadığım Beş Dakikalık Zevk

Otobüste Yaşadığım Beş Dakikalık Zevk Benim adım Azer. Size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Bundan yaklaşık 5-6 ay önce bir tur düzenlenmişti. 40 km'lik  bir yola gittik ve geri dönerken otobüse binmek için hazırlık yapılırken 22-23 yaşlarında güzelmi güzel, seksimi seksi bir kız vardı. Neyse daha sonra otobüse bindim ve gözüm yine o seksi hatuna çarptı. O da yanında getirmiş olduğu küçük çantaları üstteki eşya koyulan bölgeye koyuyordu. Ben müsade istedim bekledim vermedi. Tam geçerken kız arkası bana dönüktü ve ben aklımdan dedim. Geçerken şöyle bir bastırdım ittim. Kendimi üstüne değdirir değdirmez sikim kalkmaya ve zevklenmeye başladım. kız hiç anlamadı ya da bilerek anlamamış gibi davrandı ve otobuste üç veya dört kişiydik aşağıda çok kalabalık vardı. Herkes dışarıda bir muhabbet tutturmuş kendi aralarında konuşuyorlardı. Ben bir daha geçtim kızın arkasına ve bu sefer arkasında biraz durdum ve yine ona arkadan değdirmeye başladım. Sürtmeye başladım. Tam kız o sıra da arkasını döndü ve bana baktı. Yüzüm kıpkırmızı olmuştu ve bellli etmedim de kız bir şey demedi tabi. Feri döndü ve ben dedim ki içimden sen bu kızı sikersin. Bu da istiyor kesin birşey demediğine göre dedim. Sonra elimi götüne sürdüm yine birşey demedi ben artık çıkarttım sikimi dayadım götüne ve yavaş yavaş götüne sürtmeye başladım. Baktı ve birşey demedi. Ben elimi göğüslerine attım. O sıradada sikimide arkasına değdiriyordum. Pantolonunu indirdim ve soktum. Kızda bana bende böyle bir anı ne zamandır bekliyordum dedi. Bende o sırada artık fırsat bu fırsat diyerekten gel arka koltuklardan birine geçelim dedim ve bunu koltuğa yatırdım pantolonunu iyice indirdim ve arkadan bunu bir güzel sikmeye başladım. 5 dakika bunu siktikten sonra hemen göt deliğinin içine boşaldım. Kimse umrumda değildi gelende olmamıştı zaten. Daha sonra kız pantolonunu çekti ve yerine geçti bende pantolonumun fermuarını kapadım bilet numarasındaki yerime geçtim. Yolculuk boyunca yine göz göze gelip gülüşmeye ve muhabbet etmeye devam ettik. Bana İzmir'de oturduğunu söyledi ve adresini verdi. Yolum düşerse yanına en kısa sürede uğramayı düşünüyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder