15 Temmuz 2016 Cuma

Seks Hastası Kızı Doyasıya Siktim

Seks Hastası Kızı Doyasıya Siktim Arkadaşlar ben 23 yaşındayım. Çekici ve yakışıklı biriyim. Özellikle kızlar bana sürekli çok çekici birisin diye söylerler. Sizlere başımdan geçmiş olan bir anımı anlatacağım. Leyla bizim yan komşumuz 28 yaşında ve harika bir fiziğe sayiptir onun ablamla konuşmalarında tam bir sex hastası olduğunu duymuştum. Neyse birgün bizde kimse yokken bize geldi ben ogün maaşımı almıştım Leyla'yla konuşurken paraları sayıyordum borçlarımı ödersem bana bukadar para kalır falan diyordum parayı gören Leyla nın ağzının suyu aktı bana okadar parayı ne yapacaksın diye sordu. Bende ne olursa yaparım falan diyordum. Leyla karşımda oturmuş şamdan dergisini okuyordu ve eteği dizlerinin yarısına kadar açıktı. Bende onu seyrediyordum oda istemeden yaparmış gibi yavaş yavaş eteğini yukarı kaldırıyordu. Derken beni yanına çağırıp bu mankenlerden hangisi daha güzel diye soruyoerdu bende hepside güzel falan dedin neyse Leyla konuşurken eteği iyicene açılınca bende kontrolden çıktım ve eteğinin arasında kalçalarını okşamaya başladım hiç ses çıkarmıyordu. Bende cesaret alıp dahada ileri gidip onun yumuşacık amına doğru ilerdedim ve onu kilodunun arasından okşamaya başladım ve bana beni, becermek istermisin deyince sende istersen neden olmasın dedim ama bana bir şartı olduğunu söyledi. Bende ne dedim bana biraz paraya ihtiyacım var verirsen seni mutlu ederim dedi bende okey dedim ve soyunmaya başladık. Onu karşımda o şekilde görünce hemen her yerini okşamaya başladım ve seviştikten sonra onun şeftalisine beninm aleti yerleştirdim ve onun içinde gidip gelmeye başladım sonra beraber boşaldıktan sonra onu göttende bir iki kere siktikten sonra giyinip sadece yalatıyordum birden kapı çaldi ben giyinince oda tuvalete gitti gelen ablamdı ben kurnazlıkyapıp hemen tüydüm ve ona para falan vermedim. Daha sonra birde seni ailene söyleyeceğim dedi. Bende git söyle dedim. Söyleyemeyeceğini biliyordum. Söylese bile o suçlu çıkardı. Artık o daha alıştı. Abonem oldu ve sürekli canı sex yapmak istediğinde yanıma geliyor ve hem kendimi tatmin ediyorum. Hemde onu sekse doyuruyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder