1 Ekim 2016 Cumartesi

Alman Çiftle Sex Hikayem

Alman Çiftle Sex Hikayem Merhaba dostlarım. İsmim Selçuk ve 36 yaşındayım. Ben Almanya'da oturan bir gurbetçiyim. Yillar önce ve aslinda hala da devam ediyorum, evli bir calman ciftiyle bir erotik dergi aracılığıyla tanışmıştım. fantezi olsun diye kendilerine 3. birini arıyıp grup sex yapmak istiyorlarmış ve ben de kabul ettim. Randevu yaptik ve bir hafta sonu evlerine vardim. kadin orta yaslarda memeleri epeyce sarkikti ama, iriydi memeleri ve güzel ve büyük bir kalcasi vardi. Adi Emily'ydi ve kocasi da Martel, o da orta yaslarda idi. Geçtik oturduk biraz muhabbet falan ettik ve o sırada Martel hemen bir erotik video açtı ve seyretmeye basladik. Yavaşça benim sikim kocaman olmaya baslamisti ve Martel ile Emily öpüşmeye başlamışlardı bile. Sonra soyunmaya basladilar bana da hadi sende soyun dediler. Soyundum. ben Emily'nin göğüslerini emmeye baslarken kocasida killi amini yalamaya basladi ve bu arada Emily sikimi de ağzına almis yalıyordu. Sikim taş ! kesilmişti. Zaten kocasinin sikine bakarak benimki kocaman duruyordu. Sikim bütün açıklığıyla ortadaydı. Sikim damarlı ve kalın bir şekildedir ve kadınları cezbetmeye yetiyor. Kocasi bana bir isaret yapti ve gel dedi. Kendisi kenara cekildi sikini eline aldi ve basladi otuzbir cekmeye, anlamadim ama sonra anlayacaktim nedenini. Emily'nin bacaklarini omzuma attim ve yarragimi köküne kadar bir seferde amciginin derinliklerine gecirdim. Amı uzun bir zaman yarrak görmemis olacaktiki daracikti, ve kaslari sikiyordu sikimi. Önce yavastan ve sonrada hizli hizli sikmeye devam ettim. Kocasi ise hala sikiyle oynuyor ve bizi seyrediyordu. Nasıl canım Selçuk seni iyi sikiyor mu diyede arada bir soruyordu ama ben sikmeye devam ediyordum. Martel yanima yaklasti ve kulagima usulca, Selçuk dölünü Emily'nin amina bosalt dedi o öyle seviyor tamammı dedi. Bende peki olur dedim nerdeyse 30 dakika gibi bir sürede Emily'i degisik pozisyonlarda siktim ve sonunda da bütün dölümü Emily'nin sicak ve killi amcigina bosalttim ve birden Martel yaklasip Selçuk şimdide ben sikecegim diye ortaya atıldı hemen ben yana kaydım ve Martel küçücük sikini (11-12 cm ancak vardi.) karisinin amina sokmaya basladi ve birden amindan cikarip kücük sikini karisinin göt deligine soktu ve be seyrediyrdum bunu sadece. Uzun sürmedi ve büyük bir bagirisla karisinin göt deligine bosaldi. Buna benzer cok degisik olaylar yasadim daha önce evli insanlar ile Almanya'da. Fakat en hoş olanı benim daha önce yaşadığımdı. Onuda burada sizlere başka zaman anlatacağım. Çok farklı deneyimlerim var bu konularda. Bu tür şeyleri zamanında çok yaşadım. Ha bu arada benimle tanışmak isteyen çiftler varsada tanışabiliriz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder