23 Ekim 2016 Pazar

Biz Seks Seven Üç Lezbiyeniz

Biz Seks Seven Üç Lezbiyeniz Adım Sevda. 18 yaşında fıstık gibi bir kızım. (Kendimi övmeyi pek sevmem gerçekleri söylüyorum.) Buradaki sex hikayeleri ni okuyunca kendimi tutamadım. Bu anlatacağım hikaye başımdan daha geçen ay geçti. Tabi bunları anlatmadan önce şunuda itiraf etmek istiyorum. Ben bu yaşıma kadar hiç erkeklere karşı ilgi duymadım. Hep kendi cinslerime karşı ilgi duyuyorum. Bizim evin tek kızı benim. Birde benden 5 yaş büyük kuzenim var. Kendisi 23 yaşında ve bugüne kadar 3-5 tane sevgilisi olmuştu. Ama son 5 aydır sevgilisinden ayrıydı. Kuzenimin adı ise Ceren'di. Yine birgün kuzenim Ceren'le konuşurken bana sevgilin varmı? diye sordu. Bende yok dedim. Bu arada kuzenim Ceren ise iri göğüsleri, kalın ve ıslak dudaklarıyla çok seksi bir görünüme ve vücuda sahip biridir. Neyse ben sevgilim yok deyince sen şimdi ilişkiye hasret kalmışsındır dedi ve bana sex yapma teklifinde bulundu.çok şaşırmıştım ama göğüslerinede deli oluyordum. bendede lezbiyenlik olduğu için kuşkusuz teklifini kabul ettim.Bende tabi 18 lik liseli bir fıstıktım. Sadece kocaman ve güzel kalçalarım vardı.önce bana erotik bir video izletti. O bir yere kadar gideceğini söyledi ve çıktı. Geldiğinde ben kendimden geçmiştim. Amımı okşuyordum ve baktımki yanında bi kız arkadaşı daha vardı.üçlü yapacağımızı söyledi bende kabul ettim çünkü kız çok güzeldi.adı Leyla'ydı ve benden 4 yaş büyüktü. 20 dakikalık sohbetin ardından karşımda oturan Leyla yanıma gelerek beni öpüp okşamaya başladı.çok hoşuma gitmişti titremeye başladım.hem öpüyor hemde eliyle dolgun kalçalarımı sıkıyordu ve ben ilkez boşalmıştım.üstümdekileri çıkarttı ve beni yalamaya başladı.sıra amcığıma gelmişti.zaten sırılsıklam olmuştum oda parmağını sokup çıkararak açmaya çalışıyordu.daha sonra takma yarrağı beline bağlayıp bana sürtmeye başladı. Kuzenim Ceren ise göğüs uçlarımı ısırıyordu. Kuzenim Ceren vibratörü yaladıktan sonra Leyla içime girdi ve ben büyük bi çığlık attım. Kızlığımı vibtatörle bozmuşlardı. Sabaha kadar 3 ümüzde sevişmiştik. Yeni lezleride bekliyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder