7 Ekim 2016 Cuma

EMRE BENİ SİK ARTIK

EMRE BENİ SİK ARTIK   İyi günler adım Safinur 23 yaşında bir kızım üniversite son sınıf öğrencisiyim, erkek arkadaşım Orhan ile geçen sene beraber okumuştuk o bu sene bitirdi okulu ama her çıkışlarda beni almaya gelir henüz aradığı işi bulamamıştı, neyse lafı fazla uzatmayım ben konuya girerim, Orhan ile birkaç yıldır beraberiz benden uzun boylu ve 1 yaş büyük sadece, ikimizin de yaptıkları aynı, her vaktimiz birlikte geçiyor,okul çıkışı beni aldığı zaman ya benim kaldığım eve yada onun yeni tuttuğu eve gidiyorduk, bazı zamanlar oluyor onun yanına taşınmak istiyordum sonuçta benim içim bekliyordu Orhan, bize geldiğinde sakin gibi olsak bile onun evine gittiğimizde her şey çok farklı oluyordu, okul çıkışı beni yine alıp kendi yaşadığı eve götürdü, kısa süreli konuşmalardan sonra öpüşmeye başladık ikimiz de bir birimize çok yakın duruyorduk öpüşmeler hızlı ve soyunma ile devam ediyordu kısa süre için de ik! imizde çırılçıplak kalmıştı bile beni yere yatırıp göğüslerimi emmeye başladı ucunu öyle emiyordu ki sanki süt çıkartmaya çalışıyordu, beş dakika ya yakın memelerimin ucunu yalayıp okşadıktan sonra öperek vajinamın üstüne doğru geldi, yavaş yavaş alıyordu yanaklarını dilini içine kadar sokuyordu hem de, öyle hoşuma gidiyordu ki yaladıkça  kendimden geçiyordum ki sok  içime dayanamıyordum artık yalvarıyordum, sikini ağzıma verdi yala dedi, ucunu emerek yalamaya başladık kısa süre sonra zaten boşalmıştı ağzımın içine temizleyip geri geldim, ben gelene kadar yeniden sikini kaldırmış beni bekliyordu, önce beni duvara dayadı hafif eğdikten sonra içime ittirmeye başladı, nasıl zevk alıyordum daha hızlı ol artık aşkım ahhh diye inliyordum kısa zaman sonra hızlanmaya başladı elleri ilebelimi doladı içime kaktırmaya başladı sonuna kadar sokuyordu benim mutluluğum am deliğimden okunuyordu sula! nmıştı iyice oda hızlı hareketlerle beni sikmeye devam ediyordu, beni biraz daha eğip domalttı içime taramalı tüfek gibi girip çıkıyordu ahhh ahhh çıldırıyordum her sikişinde on dakika kadar devam ettikten sonra içime boşalmıştı bende kendimden geçmiştim artık beni yatağa yatırıp üzerime çıktı öpmeye başladı benim ayaklarım o vakit yerden kesilmişti, artık yarağın tadını almaya başlamıştım her gece buluşup siktiriyordum kendimi, okulun son dönemlerindeyiz Emre' nin yanına taşındım bende artık onla birlikte yatıyor bazı zamanlarda sabahlara siktiriyorum kendimi ona, okul bitince de evlenmeyi düşünüyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder