5 Ekim 2016 Çarşamba

Eşim sebep oldu, 2009 yazıydı.

Eşim sebep oldu, 2009 yazıydı.   Merhaba: Ben Yeşim 32 yaşındayım, İzmirde yaşıyoruz. 7 yıldır da evliyim. Uzun süre düşündüm başımdan Geçenleri birisine anlatmayı ama cesaret edemedim. Eşimle abla dediğim (hala kızının) vasıtasıyla Tanıştık. Üniversiteden arkadaştılar eşimle ablam tanıştırdı benden 5 yaş kadar büyükler ve evlendik.  Çok mutlu hareketli bir evliliğimiz var. Eşim yabancı bir şirketin Ege sorumlusu, Ablam Aynı şirketin İstanbulda Türkiye müdürü. Ablam la beraber büyüdük sayılır. Ben liseyi İstanbulda yatılı okudum hafta sonları hep beraberdik. Eşimle mutlu bir evliliğimiz var onu gercekten seviyorum. Evliliğimizin ilk yıllarında benim korkularım nedeni ile birlikte olamadık ama eşim bana sabretti 1-2 sene içerisinde tedavi olduk. Hayatımız normalleşti. Eşimle ablam 2-3 ayda bir yurt dışına şirket merkezine giderler toplantılara katılırlar. Yine bir toplantıya gideceklerdi. Ablamla Kadir abi İzmitte yeşillikler içinde bir ev almışlar telefonda anlata anlata bitiremiyordu. Hafta sonu için benim de gelmemi evini görmemi istiyordu. Eşimle ablam Cumartesi sabah uçağıyla uçaçaklardı ben se mağazamı bırakmak istemiyordum. Baba yadigarını büyütmüştüm işlerim iyi idi ve sürekli takip etmeliydim. Israrlara dayanamadım. Cuma akşamı istanbula uçtuk Kadir abiyle ablam bizi karşıladılar. Bir saat kadar sonra evlerinde idik gercektende güzel evleri vardı. Sapanca gölüne yeşillikler içerisinden bakıyordu bahçesinde havuzu vardı. Kısacası güzel büyük bir evdi. Yemekler yendi içkiler içildi muhabbet koyulaştı.Yalnız Kadir abi sürekli beni izliyordu anlam veremedim. Kadir abi 40 yaşlarında Uzun boylu sportif bir kişiydi. Uzun yıllar amatör voleybol oynamıştı. İstanbulda bilgisayar ve yazılım üzerine şirketi vardı. Sabah erkenden uçağa yetişmek için kalktık eşim ve ablamı hava alanına bıraktık sonra Kadir abi şirkete uğraması gerektiğini söyledi tamam dedim bende gezinirim alış veriş yaparım sonra şirkete gelirim dedim. Biraz gezindim ama topuklu ayakkabılar ve etekle çok rahat değildi. Yinede 3 saatten fazla gezmişim. Neyse Kadir abinin yanına gittim nerde kaldın dedi gezindim dedim hadi gidelim dedi. Garaja g! iitik Kadir abi farklı bir spor arabanın yanına götürdü. Gelirken farklı bir araba ile gelmiştik araba çok alçaktı büyük kapılarına rahmen içine binmek zor oldu oturuşu bana göre kötüydü çünkü mini olmayan eteğim resmen süper mini olmuştu. Otabana çıktık eve giderken çok hızlı gitmeye başladık dizlerimi kendime doğru çekiyordum eteğimi düzelmeye çalışıyordum. Kadir abi sürekli bacaklarıma bakıyordu. Çok güzel bacakların var dedi teşekkür ettim kekeliyerek. Neyse eve geldiğimizde derin bir nefes aldım. Havuz çok güzel görünüyordu birşeyler atıştırdık sonra havuza girermisin dedi. Havuzu severim zaten Pazar akşamı döneceğim tatil gibi olur dedim. Ablamın bikinilerinden birini bana verdi belkide hiç kullanmamıştı bilmiyorum. Yalnız bana bir numara küçüktü olsun ıslanınca acardı. Ama gercekten s*ksi bir bikiniydi biraz yüzdüm kadir abi güneşleniyordu sürekli beni takip ediyordu bir gariplik vardı ama anlamadım. Akşam yemeğini yedik eşim le telefonda konuştuk. Kadir abi bilgisayar üzerinden ablamla konuşuyordu. Beni çağırdı sana ne gösterceğim dedi bilgisayara baktığımda ablam bilgisayarın önünden kalmak üzereydi konuştukları programı! kapatırken eşimin otel odasında arkasından geçiyordu. Kadir abi gördün mü dedi neyi dedim peki birazdan görürsün ablan programı kapatır laptopunu kapatmayı unutur dedi. Hiç bir şey anlamadım kadir abi bir program çalıştırdı resmen ablamla eşimin sesleri geliyordu şakalaşıyorlar gülüşüyorlardı. Şaşkınlıktan küçük dilimi yutacakken Kadir abi dur bakalım kamerasını açabilecekmiyim dedi gercektende açtı. Kamera açısı onların bacaklarından aşağısını görüyordu ama aynı yataktaydılar. Kadir abi bir senedir şüpheleniyordum dedi. Koşarak kaldığım odaya koştum yatağa uzandım şok olmuştum, ağlıyordum kadir abi geldi üzülme dedi ben intikamımı alacağım. Ben ağlıyordum saçlarımı okşuyordu beni teselli etmeye çalışıyordu bacaklarımı sırtımı sıvazlıyordu istemiyorum diyerek döndüm eli göğsümün üzerinde kaldı kıpkırmızı olmuştum, beni öptü istemiyorum dedim kalktı giiti. Düşünürken uyuya kalmışım ama kadir abiden çok etkilendim. Eşimden başka kimseyle ilişkim olamamıştı hatta bana kimse dokunmamıştı. Sabah erkenden kalktım kadir abide kalmıştı kahvaltı ettik uçağı sordum korkma akşam yediye yetişiriz dedi. Gördüklerin için ne diyorsun dedi bilmiyorum dedim bu muhabbet uzamasın diye ben havuza gireceğim diye kalktım havuza girdim oda geldi slip bir mayasu vardı resmen herşeyi belli oluyordu. Güneşlenmek için çıktım kremlenirken yanıma geldi ben sürerim dedi itiraz edemedim. Sırtımı bacaklarımı kremliyor anı zamanda masaj yapıyordu sırt üstü çevirdi göbeğimi baldırlarımı kremliyordu tahrik oluyordum arasıra elini kukuma sürtüyordu ama ben hayır diyemiyordum kadir abinin şeyi iyice kabarmıştı mayosunun altından bile çok büyük görünüyordu en azından ben yalnız eşimin kini biliyordum ama bu ona göre çok büyüktü. Bikimin kenarından g*ğüslerimi kremliyor bir yandan seviyordu bu durmdan kurtulmalıydım ama hayatımda hiç böyle t! ahrik olmamıştım ve bu işe kocam sebep olmuştu. Havuza gireceğim duş almalıyım diye doğruldum dudak dudağa geldik beni öpmeye başladı daha da tahrik oldum ama kalkmalıydım kalktığım gibi beni kolumdan çekip içeri götürdü her yerimi öbüyordu bikinimi çıkardı kukumu yalamaya başladı inanılmazdı bir yandan da çok güzelsin diyordu öyle noktalarımı buluyordu ki kendimi bıraktım. Sırılsıklam olmuştum kocaman şeyini yavaş yavaş içime soktu önce canım yandı öylesine deneyimliydi ki anlatamam sarsılarak orgazm oldum evet ilk defa orgazm oluyordum oda içime boşaldı. Pişmanlıklık duymaya başladığım da beni kendine doğru çekti ve em onu dedi ben hiç oral s*ks yapmadım dedim, işte sana o şansı veriyorum dedi. Doğrusu hoşuma gitmeye başlamıştı ama boşalınca kötü oldum. kalktım duşa kaçtım mutluydum ama pişmanlıkta duyuyordum yıkandım yıkandım. Sonra beni havalanına götürmesini istedim. Onlar daha sonra boşandılar ben eşime kırılmıştım ama affetmeliydim çünkü ödeşmiştik evliliğimiz yıkılmamalıydı. Oh be anlata bildim.