24 Ekim 2016 Pazartesi

evli aşkım

evli aşkım Nette dolasırken biriyle tanıştım.. temiz kültürlü hoş bir adamdı.. ilk buluşma*ızdabana evlilik teklif etti.. ve o gun onunla beraber oldum.. garip bir çekiciliği vardı…   Telefonlarıma cevap vermıyordu.istediği zaman beni arıyordu ve hep mazaretleri vardı.. 2008in haziranıydı.. bakire olmadığım için fütursuzca sevişiyordum.. oral yaptırmayı seviyordu.. defalarca ağzıma boşaldı.. bu benimde çok hoşuma gidiyordu.. evli olduğunu öğrendiğimde dahada hırslandım.. karısının evde olmadığı bir gün onun evinde ve yatağında defalarca seviştik.. oralde kendinden geçiyordu.. onu karısına yaretmeyecektim.. o yüzden her yerime sahip olmasına izin veriyordum.. ta* 4 yıl oldu.. bir küs bir barışık deva* ediyorum ama karısına göndermiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder