10 Ekim 2016 Pazartesi

hayalim gerçekleşti

hayalim gerçekleşti yazacağm hikaye tamamen gerçktir.ben çocukluğmdan beri hep olgun düşlemişmdr. konumum ve bölge sartı gereği belkide biraz araysm gereği bu emellerime bir hayli geç ulastm uzatmndan hikayeme geçim nette olgun biryle tanstm ve kalbm küt küt oldu heyecandan nihayt olgun biri ile olma olasılığı bile heyecanladrmsıtı beni ve ona cam aç dedim çok ısrar ettim şartlı açtı sende açarsan dedi tmam dedim beraber açtk tam da aradğm gibiydi ben 45 yas ve üzeri bıyıklı göbekli seviyorum. oda 50 yasnda bıyıklı biri çokta hoş biriydi.ve uznca yazştk ve bi yer söyledi oraya gittm.oda arabyla geldi.gitiğim yer bana bir hayli yakındı diye yayan gitim sonra o geldi arabyla aldı beni . ve sehir dısına gittik yolda elimi sikine atıyordum kalbim yerinden çıkacak gibiydi. ikimizde sigara içip sohpet eidyordk ama ben dayanamıyodum bunca yılın özlmi ve hasreti vardı. ve o araba sürüyor bende sikiyle oynuyordum sehirden bir hayli uzaklastk te! nha yere geçtik.ikimzde gzli olduğmz için tenha yere gitmemize karsn tedirgindik . ya biri çıkarsa dıye.sonra fermuarını açtm.inanılmaz buyuk bır ski vardı tahminmce 22 cm vardı ve kaln dı.hem çok heyecanlydm hmde çok korkuyordm bu sik bana nasl girck diyede korkuyordm.sonra biraz seviştk.ben sikini yaladm mükml bir tadı vardı.ve beni soydu arkama geçti.dolgun ve kılsz olan popomu avuçluyor ve seviyordu. dayanamıyordum artk hadi sok dedım.sonra deliğime dayandı bir anda yüklendi. oysa ben ıslatır ve ve iyice delğimi yumusatr sandm ama o at sikiyle bana yüklenince beynimde şimşekler çaktı . inanılmaz bir ağrı oldu daha ucu bile girmemisti . sonra bir süre dinlendim. canm çok yanmstı. ve iyice yaladm oda delimi yaladı ve iyice ıslatı .bir anda aa dur dedi arabada arko olacak dedi .arabdan arko çıkardı ve deliğime ve sikine iyice sürdü. ve yavaşça dedim tamam dedi yavaşça bastı ucu girdi yinede cnm çok yandı ama yavaş ! yavaş girdi ve yılan içime girdi sandm. çıkaaaaar diye bağrdm.sonra tekrar bastı ve iyice girdi içime git gel yaptı hepsini içime akttı batman.d.bkr civarı olgunlar sizide bekliyorum .birkaç gn sonra otelde yasadğm hikaymi anatcm öptüm byy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder