9 Ekim 2016 Pazar

Son bahar

Son bahar   Merhaba ben ankara dan Bahar. 54 yaşında yaşını pek göstermeyen iri g*ğüs ve kalçalara sahip 178 boyunda bir kadınım. bayan arkadaşlarım dahi bana takılırlar altında ezilmek çok hoştur derler aslında bende birileriinin altında ezilmek için yanarım.  Eşimle seks haytımız ilk günlerden beri çok monoton geçmiş son 5 yıldır bitmiştir. sıcak bir yaz günü arkadaşımdan çıkıp eve gitmek için halk otobüsüne binmiştim araç bir hayli kalabalıktı orta tarafta kendime cam kenarında sığınacak bir yer bulmuştum etrafımda birkaç üniversite öğrencisi vardı kızlı erkekli. bir süre sonra çocuklardan biri arkama dayanmıştı kalabalıktan olduğunu düşünmüş önemsememiştim biraz sonra çocuğun sertleştiğini ve incecik elbisemin üzerinden k*lçalarıma baskı yaptığını benimse bu durumdan hoşlanmış ateşimin çıkmış olduğunu hissediyordum. evime birkaç durak kalmıştı kapıya doğru hareketlendiğimde çocuğu kolundan tutarak iki kere çekip bırakmıştım. ona verdiğim sinyali aldığını düşünüyordum durakta indiğimde onunda 2 arkadaşı ile birlikte indğini görünce hayalimin suya düştüğünü sanmıştım yürümeye başladıktan bir süre sonra 3 ününde ar! kamdan geldiğini görünce durdum. Arkama dayanan çocuk cem yanıma geldi ve benimle birlikte olmak istediklerini söyledi bende sninle olmayı istemiştim ama arkadaşların var dedim. arkadaşlarınında gelmek istediğini söyledi bende ilk defa başkasıyla olacak sadece seni istemiştim dedim, onlarla beraber gelmemi arkadaşlarını istemezse sadece kndisiyle olabaileceğimi söyledi genç bir erkekle beraber olmayı kaçırmamam için kabul ettim ve evlerine gittim. bekar öğrenci eviydi ama gayet temiz ve tertipliydi br süre sonra bira içmeye başlamış ve cemle dans ediyordum dudaklarımdan boynumdan öpmeye başlamıştı ateşim gittkçe yükseliyor bacak aram şimdiden terlemeye başlamıştı. gözlerimi kapatmış kendimi kollarına bırakmıştım. k*lçalarımı ve g*ğüslerimi yoğuruyordu bulüzüümü ve s*tyenimi çıkardığında gözlerimi açıp arkadaşlaına baktım koltuklara oturmuş davet etmemi bekleyen gözlerle bana bakıyorlardı cem e arkadaşlarına ayıp olacak dedim, ! çağır ozaman onları da dedi. İşaret parmağımı oynatır oynatmaz ikisinide elleri üzerimdeydi 10 dakika sonra 4 ümüzde çırılçıplaktık aletleri oldukça iri ve kalındı gençliğin verdiği şevkle kütük gibi olmuşlar her yerime deyiyorlardı salonun ortasına yere iki yorganı üstüste serdiler her yerimi yalamaya başlamışlrdı amım ve g*tüm ilk defa yalanıyordu yerde kıvranmaya başlamıştım uğur içlerinde aleti en büyük ve kalın olan başını dudaklarıma dayamış yalamamı istiyordu ilk defa y*rak yalıyordum bu günü sonunda tam bir kadın olacağım diye düşünüyordum cem sırtı yere uzanıp beni üstüne çekti şelale gibi olmuş a*ım vıcık vıcık ateş gbi yanıyordu 5 sene sonra ilk defa içime giiriyordu inlemeye başlamıştım uğur tekrar ağzıma verdi mesut g*t deliğimi yalama ya başlamıştı ki sarsıla sarsıla boşalmaya başldım. Mesut iyice yaladığı deliğime parmaklarını sokamaya başlamıştı bir süre sonra iyice genişlediğimi düşündüğünden kalkıp koltuğa oturdu ve gelip kucağına oturmama istedi 10 dk uğraşmıştık mesut götümün içinde gel gitlere başlamıştı ilk defa g*tüm s*kiliyordu uğur backlarımı havaya kaldırıp omuzuna aldı ve o kocaman kalın aletini amımımn dudaklarına sürtmye başladı bir süre sonra oda içime girmişti cm koltuğun koluna çıkıp ağzıma verdi üç deliğimde doluydu ve ben harika zevkler tadıyordum 2 saat boyunca üçüde yer değiştirip her deliğmin tadına baktılar uğur götümü sikerken acıdan gözlerim yaşarmıştı ama çok mutluydum duş alıp cemin odasına geçtik deliklerin uzun bir süre yaladıktan sonra ağzıma verip boşaldı. ilk defa bir erkeğin spermlerini yutuyordum. eve döndüğümde götümün üzerine zor oturuyordum ama çok mutluydum haftada bir gün buluşmak için sözleşmiştik. ilerleyen günlerde 2 bayan arkadaşımı sırayla götürüp erkeklerime s*ktirdim onlara burs vermeye başlamıştık hemde kocalarıma vermediklerimizi vererek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder