2 Eylül 2016 Cuma

10 Sene sonra aldattı diye, aldattım.

10 Sene sonra aldattı diye, aldattım.   Ben Alanyada yaşıyorumşuan 25 yaşındayım. oranın yerli ve saygı duyulani ailesinin kızıyım. Adım duru Liseyi özel bi okulda okudum okuduğm okulda babamın en yakın arkadaşının oğlu ile çıkmaya başladık. Hemde okul açıldıktan 1 ay sonra, aileler de onaylamıştı onlar bize geliyordu biz onlara gidiyorduk geri. o yatılı okuyordu hafta sonları eve geçiyordu. gel zaman git zaman lise 2 olduk artık herkez bizi biliyordu ve herkez bizi sözlü olarak biliyordu Bir 14 Şubattı okulu kırdık o gün alanyada yerli ailelerin yaylada evleri olur bizde adı can olsun, canların evine gittik daha öcede gittiğim için alışkındım eve hemen mutfağa girdik yiyecek birşeyler hazırladık oda şömineyi yaktı oda hemen hemen ısınmıştı daha önceden alkole alışkın olduğum için rahatlıkla alkol kullanabiliyordum… Ama ogün başka olmuştu babamla rakı bira ve viski ye alışkındım ama şarap hiç tatmamıştım. ufak tefek öpüşmeden başka birbirimizi okşamıştık ve birbirimizi bu şekilde boşaltıyorduk ama gün öyle olmadı daha da ilerisi olmuştu şişede durduğu gibi durmamıştı 3. kadehten sonra benim başım dönmeye başlamıştı bile ama ! ona hiç bir şey olmamış gibi görünüyordu, önce öpüşmeye başlamıştık sonra ise gömleğimi ve iç çamaşırımı çıkardı ve beni buutların üzerini çıkarmıştı kulağıma seni istiyorum dediğini dün gibi hatırlıyorum. O zevkin verdiği hazla ve sarhoşlukla sadece kafamı sallayarak onay verdim ve eteğim ve kulotlu çorabımı çıkardıktan sonra kendide çırıl çıplak kalmıştı ve delirtiyordu kısık sesle yeter hadi diyebildim ve kız olarak girdiğim o yayla evinden kadın olarak çıkmıştım ikimzde çok mutluyduk ben ona 14 şubatta hediye olarak kendimi vermiştim oda bana hayatım boyunca unutamayacağım birgün hediye etmişti. o gün karlı çıkan kişi can olmuştu ama ben bunu daha sonra anlayacaktım . okul bitmişti o niv. gitmedi diye bende gitmedim birgün onun arabasında başka bi kızı gördüm önceleri yalanladı sonradan onun en yakın arkadaşından öğrendim hatta o götürdü onların oldğu yere ikisini öpüşürken görünce dünya durdu zannettim. Sonra toparlandım kör topal yine devam etti ama hep aldattı artık bende alışkanlık yapmıştı ve onun arkadaşlarından birisi bana yakın davranmaya başladı. içimdeki aldatılmanın verdği ! acıyla ona karşılık verdim birgün beni arabasıyla aldı ve dolaşmaya başladık sonra kuytu bi yere gittik önce sohbet sonra öpüşme ve sonra birlikte olduk. Bende onu aldattığım için mutlu olmam gerekirken içim acıyordu. Sonra ondan tamamen koptuk ama ben bana yapılanları başka erkeklerden intikam olarak alıyordum önce mert diye biriyle çıkmaya başladım açık öğretim dershanesinde tanışmıştım dershaneyi ekip kimsenin bizi göremeyeceği yerlere gidiyorduk orada sevişip dönüyorduk. mertten başka ahmet. tunç.ibrahim.hasan.turan diye erkeklerlede çıktım hepsiyle yatıyordum 1 ay sonra terk ediyordum. Ama onu nedense unutamıyordum… Bıktım olmayacak herşeyden elimi çektim hiçbir ark. görüşmemeye başladım son 3 sene ev iş arası geçti…. şimdi ne yapıyorsun diye soracaksınız ??? Cvp vereyim şuan 11 aylık evliyim ve 3 aylık hamileyim eşimle severek evlendik eşime herşeyi tam olarak anlatmadım ama bilmesi gerekenleri biliyor ve şimdi canı yolda sokakta görüyorum aynı can asla değişmeyeceğini biliyorum ve Eşime dahada sıkısıkıya sarılıyorum .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder