3 Eylül 2016 Cumartesi

KUZENİMİN ARKADAŞINI OFİSTE

KUZENİMİN ARKADAŞINI OFİSTE   Selam ben İstanbul dan Burak daha 3 gün önce yaşadığım olayı anlatmak istedim benim burada bir emlak ofisim var odanın birisinde dede televizyonumuz koltuk takımımız falan vardı gece ofiste oturdum facebook ta takılıyorum telefonum çaldı mesut müsait misin oraya geliyoruz yanımda bayan arkadaşım var dedi bende gel dedim rakı falan almış gelmişler içerden kilitledik dükkanı arakaya geçtik ortam çok güzeldi oturduk sohbet muhabbet falan mesut un telefon çaldı babası aradı acil bi eve gel dedi babasının arabası onda idi mesut ben gelirim dedi çıktı gitti kızla ben baş başa kaldık o üzerindekileri çıkardı sıfır kol bir badi vardı üzerinde kırmızı sütyen ben buradayım diyordu resmen benim kobra dikildi tabi hemen verse de sikse falan diyorum kendi kendime neyse mesut beni aradı  hastane ye gidiyorum geç gelirim kız orada kalacak zaten dedi olur dedim benimde canıma minnet yani kıza dedim çok gelecek diye onunda pek ! sikinde değildi yani bu sefer kızın telefonu çaldı başka bir kız aradı buna bir şeyler anlatıyor buda ben onun amına koyarım götünü sikerim neler neler diyor yani neyse telefonu kapadı bu ben gülerek neyle sikeceksen dedim seninkini alırım dedi ben herkese vermem ama dedim ne kıymetliymiş altından mı sanki çıkarda bakıyım bir dedi yanına oturdum hemen fermuarı açtım zaten kol gibi olan sikimi çıkardım o iymiş dedi eline alda öyle incele istersen dedim elini attı hemen bende memelere attım başladık yiyişmeye yere yatırdım üzerindekileri çıkardım hemen başladım memeleri yalamaya amına doğru indim bunun kılsız leziz bir amı vardı ama onu da yaladım sikimi ağzına verdim bunu biraz yalattık tan sonra bacakları havaya diktim içine girdim normalde çok geç boşalan birisiyimdir ama uzun süredir yapmadığımdan hemen boşaldım bozuntu yada veremiyorum boşaldığım halde içinde gidip geliyorum ama ecel terleri dök! üyorum güç bela yeniden sertleşmeye başladı iyice hızlandım ben bu sefer de o hadi boşal demeye başladı ama imkanımı var yarım saat ten önce gelmez yani kanepeye oturdum bunuda kucağıma aldım başladı zıplamaya sonra domalttım ayakta biraz da öyle siktim amına patladım bunun yorgun bir halde oturduk mesutu beklemeye başladık onunda geleceği yoktu bu yalayarak boşaltmak istiyorum seni dedi sikimi çıkardı ağzına aldı bende memeleri ile oynuyordum dayanamadım yine domalttım götünden sikmeye başladım canı çok yanıyor ama bırakmıyorum götten sikmekte çok güzelmiş harbi götüne boşaldım bunu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder