1 Eylül 2016 Perşembe

Sevgilimle Çay Bahçesinde

Sevgilimle Çay Bahçesinde Slmlar adım Cansu ben 19 yaşında çiçeği burnunda bir kızım. Benim bundan 1 yıl önce bir erkek arkadaşım vardı. Tabi şu an uzun zamandan beri ayrıyız ve hiç görüşmüyoruz. Neyse, ben erkek arkadaşımla tanışalı daha 1 ay olmuştu ve bizim herşeyimiz birdi. Hüzünlerimizi coşkularımızı beraber paylaşıyorduk. Neyse birgün beni aradı ve bir yerde buluşalım dedi. Gittim yanına buluştuk. Saat akşamın 8′iydi ve güzel bir çay bahçesine gidip oturduk. Sadece biz vardık ve sevgilimle konuşmaya başladık. Aradan bi 10-15 dakika geçtikten sonra aşkım seni bir kere öpebilirmiyim dedi. Bende tamam dedim ve dudağıma yapışıp beni sımsıkıca tuttu. Orada deliler gibi öpüşüyorduk. Elini amıma ve bacaklarıma atıp beni okşuyordu. Çok zevk alıyordum. Daha sonra benim üstümdeki body mi çıkardı ve sütyenimide çıkarıp memelerimi yalamaya başladı. Ben böyle birşey olacağını beklemiyordum ama harika zevk alıyordum. Keşke bütün bunları daha önceden deneseymişiz diyordum. Daha sonra meme uçlarımı diliyle oval bir şekilde ıslatarak ağzına alıp emiyordu. Bende birisi bizi görecek diyordum. Sevgilim bu saatte burada kimse olmaz aşkım sen rahat ol diyordu. Sonra mini eteğimi hiç çıkarmadan altındaki kilodumu aralayıp amımı emmeye başladı. Ben zevkin doruklarına çıkmıştım. 10 dakika civarında amımı yalayıp emdikten sonra sikini çıkarıp benim ağzıma verdi. Bende büyük bir zevkle onun sikini emip yalıyordum. Zaman nasıl geçmişti anlamamıştık ama 1 saate yakın bir süre boyunca sex yapmıştık. Harikaydı. O günden sonra erkek arkadaşımla 1 sefer daha sex yapmıştık. 1 ay sonrada tartışıp birbirimizden ayrıldık. Şu an boşum ama kendime yeni bir erkek arkadaş bulup bu zevki yeniden tatmak istiyorum. Sevgiyle kalın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder