4 Eylül 2016 Pazar

Skypeden Yatağa

Skypeden Yatağa   Merhaba ben Serkan takma adım facede tanıştığım evli bir kadınla uzun süre muhabetren sonra skype geçtik bana aletini göster dedi korkma dedim korkmam kaç cnm dedi 22cm dedim hemen aç dedi aletimi gördüğünde bayıldı onu isitiyorum kocam sikmiyor beni çok azdım dedi. Gerçektende ateşli ve çok azgın bir bayandı ve bende tamam dedim evinde çağırdı gittim kocası yoktu eve gittiğimde kapıyı çok sexsi bir elbise ile açtı içinde bir şey yoktu şeffaf geceliğin altından kırmızı tangası belli oluyordu beni içeri aldı elimden tuttu odaya götürdü yatağa yattı geceliği çıkarttı başında buz vardı içinde içki elime buz alıp dudaklarına sürdüm dilimle suları temiziliyordum dilini ağzıma alıp emmeye başladım bir yandanda buzu amına sürüyordum üstünden sik beni diyordu kulağıma buzu sürterek iniyor emiyordum göğüslerinin uçlarına sürdüm emmeye başladım aşağıya doru inip abcaklarını açtım buzu tangas! ını kenara çekip amına sürmeye başladım deliriyordu tangasını dişlerimle çıkarttım bacak arasına girip yalmaya başladım. Buz sürüp her yerini yaladım. Amının dudaklarını ısırdım domaltıp kalçalarına sürdüm buzu heryerini yalamaya başladım sıra altımdakini çıkarıp bana doğru döndü ağzına verdim deligibi yalıyordu çok azmıştıı belli yattım kucağıma oturdu aletimi amına soktu deligibi zıplamaya başladı o zıpladıkça ben götünü tokatlıyordum kıpkırmızı oldu çokta azdı hemn kalkıp ağzına aldı delibi yalıyordu tekrar kucağıma oturdu bu sefer göt deliğine sokup zıplamaya başladı doyur beni diyordu çığlık atıyordu kız kardeşi gelmiş bizi izliyormuş sonradan farkettim bozuntuya vermedim kardeşi amını okşuyordu bize bakıp o baktıkça ben daha hızlı vuruyordum daha kucağımdan indirip ağzına verdim delibi emiyor yalıyordu kardeşine doğru domaltım saçlarını elime doladım hızlı hızlı vurmaya başladım boşalana kadar içinden çıkmadım kız kardeşi azmış belli amını gösteriyordu kıpkırmızı olmuş s�! �ra sende der gibi hareket yaptım güldü götünden çıkartıp ağzına verdim ve ağzına boşaldım hepsini yuttu ablası giyinip çarşıya indi kardeşini görmemişti gelicem dedi bende kardeşini alıp bir postada onuda siktim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder