24 Ekim 2014 Cuma

Gittiğim Tatil Köyündeki Seks Anılarım

Merhaba www.esexhikayeleri.org seks okurları.Antalyadan Selins , Yaş 16 , Evvet , Buqn Günlerden Perşembe ve Tatildeyim , Tatilde tanıstıqım 17 yaşlarında genç bir çocuk vardı , ve Bu öylesine bir arkadaşlk degildi , bir kaç gün sonra bana çıkma teklif etti , ve red etmem mümkün degildi , çok yakısıklıydı , Teklifini kabul ettim , Fakat otelde olduqum için 10 gün kalacaktm ve bana çıkma teklif ettiği gün 9. günümdü yarın eve dönecektm ve o benden uzak bir yerde yasıyor birdaha görüsemeyecektk , Çıktıqmz ilk akşam beni odasına davet etti , Romantk bir film açtı ve seyr ederken dudaklarıma yapıstı , Dudakları çok yumusaktı , diliyle dudakalrımı ve silimi yalıyordu çok zevk alıyordm , beni yavaşça kucagına oturttu ve üzerimdeki t-shrti çıkadı ardık sadece styenm vardı ve sütynmde çıkardı , dudaklarımdan baslayrk amıma kadar heryerımı yalıyordu sıcacıktı çok zevk alıyordm “ıh ıh” diye mırıldanıyordm ve saçlarını oksuyordm biryandanda kucagında hafifçe git gel yapıyordm , beni yatağa dogru yatırdı ve altımdaki mini eteği çıkardı , altımda klotl çorap vardı , kırmızydı ondan hoslanmıstı , ve gülümsüyordu , çorabımı yavsca sıyırdı ,ve amımı yalamaya basladı , çok hızlı yalıyordu , amımı iice sulanmıstı , artık koca penisini içime almakta sabırsızlanıyordm , üzerindeki gömleği çıakrdı , kotunu ve bokserinide çıkardı , beni sırt üstü yatırdı bacaklarımı omzuna aldı ve amıma koca pensnn başını soktu ve gercekten kalındı , başıyla biraz git gel yaptı , Bir anda tamamını içime soktu çıglık attım , haha diye gülümsedi , o anda delier gibi oh ah diye bagırıyordm zevkten gözleri kapanıyordu ve titriyordu , ancak bunun tek günlk ilişki oldugunu biliyordm yarın eve dönecektm , ve artık zirveye ulasmıstı , içime sıcak birşey girdgnn farkındaydım içime boşalmıştı ve birden üstüme düşüerdi nefes nefese kalmıstı bunu birdaha yapalım diyordu kendi kendine bende neden olmasın diyordm , ertesi sabah uyandıqımda valizimi hazırlıyordm , tam çıkarken aklıma bir fikir geldi , oteln müdürü ile yatmam karsılıgı bana 2 3 gün daha verebileceği , otelin müdürü ile konusmaya gittim ( altımda kırmızı yeşil bir mini etek , siyah dantelli jartiyer , dantelli sütyen ve kısacık dar bir gömlek giymiştm) oteln müdürü Kemal bey’e teklifmi sundum beni baştan aşağı süzüordu , sakalını kasıyıp “Tamam” dedi ve kaç gün istedini söyle dedi bende 3 gün dedim o zmn hergün benmle yatarsn dedi bende kabul ettim , kapıyı kitledi , ve beni oracıkta kucagına alarak sırtımı duvara yasladı ve ayakta becerdi , artık 3 gün daha oteldeydm , fakat sevglm otelde yoktu onunda süresi dolmustu ve eve gitmşti çok kızgındım , ve sinirden otel müdür ile sevişmeye gittim , beni tüm gün becermesini söyledm ve gün istemiyordm çıkıcam dedim , kabul etti , hemen bir oda ayarladı ve davet etti , odaya geldğimde duş alıyordu , duş alırken benide yanına çağırdı duşa girdim girer girmez dudaklarıma yapıstı heryerimi oksuyor ve yalıyordu 5 parmağını birden amıma soktu sonra küvete yattı ve üstüne çıkmamı söyledi ütüne çıktım ve zıplamaya basladım , çok zevk alıyordu zevkten duvarları yumrukluyordu , benmde ağzımın sulrı akıyordu daha önce hiç böyle bir s*k görmemiştim , kocaman damarları çıkmış ve kapkalındı sanki , at s*kiydi korkmadıgım söylenemz , ama bir süre sonra tamamını içime sokmaya calıstı girmiyordu o kadar büyüktüki cnm yanıyordu , ama en sonunda tamamını köklemeyi başardı birden bire çıglıklar atmya basladm içim resmen alev almıs gibi yanıyordu , acıdan sexi bırakmayı bile düşünmüştüm ama o zaman aldıgım zevk tüm bunları devirmişti , ve penisini çıkardı göğüslerime boşaldı , ve artık orda bir garson şefi olarak çalısıyorm , maasım 4 ikramiyeli ve her 4 saatte bir beni beceriyor desem yalan olmaz…Çok keyifli…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder