24 Ekim 2014 Cuma

Liseli Dostum Ömerin Sevgilimden Habersiz Beni Orgazm Edişi

Merhaba www.esexhikayeleri.org seks okurları,19 yasındayım boyum 1.65 kilom 55 15 yasında bir oğlum ve 9 yasında birde kızım war eşimle evlendigimde 25 yasındaydım eşimi tarif edecek olursa* 1.80 boyunda 90 kilo göbekli bıyıklı taksi soförü birbirimizi severek evlendik. evlendikten sonra ilk 5 yılımız güzel geçti s*x hayatımızda gayet iyidi gayet mutluydum we eşimi aldatacagım aklımın ucundan gecmezdi tabi taki 5. yılın son demlerini yasayana kadar.
Artık eşim bana ilgi göstermiyor birlikte olmuyor. bana bir cnm lafını bile benden esirger oldu ve başka kadınlara ilgi duyar oldugunu anladıgım anda aklıma türlü türlü fikirler geldi ama evim yuvam için yapmamalıydım frenledim kendimi hep hernekadar eve yansıtmasamda içimde fırtılalar kopuyordu.hemen ablammı aradım ve durumu anlattım çaresiz kaldıgımı ne yapacagımı bilmedigimi söledim ablamda benden 5 yas büyük aysun adında balık etli oldukça güzel bir bayandır birzamanlar ablamda muzdaripti bu konudan eniştemin yüzünden ablamda benim gibi dert yanar olmuştu bir zamanlar sonra ne olduysa birden bire duruldu ablam eskisinden dahada mutlu hale gelmişti bizde eniştemden kaynaklandıgını sanıyorduk tabi bunu bildigim için bi umut ablamı aramıştım ondan baska kimse anlamazdı beni yada bana öle geliyordu ablamla biraz kaynattıktan sonra yarın oda ugramam geerktigini söyledi.
Tabi ertesi gün çocukları okula bıraktıktan sonra direk ablamın ewine gittim bana utana sıkıla birşey anlattı kendinden epeyce küçük bir ömer adında gençle ilişki yasadıgını artık eskisi gibi dert etmedigini we eşinden daha fazla mutlu ettigini sölemişti ve ağzının çok sıkı oldugunu ve ablamın o gençle 7 yıldır birlikte oldugunu ve dahada birlikte olacagını cokda mutlu oldugunu söyledi.istersem banada ömerin telefonunu verecegini ve banada ömerin her konuda yardımcı olabilecegini söylemişti.tabi hemen olmaz felan diyip kestirip attım lafı neyse ben gidiyorum deyip ayrıldım ablamın evinden yoldayken eşim aradı eve gelmiyecegini söyledi tabi gece çalışmıyacagını adım gibi biliyordum çıkmazdı gece taksiye o yüzden birkaçtanede durak degişmiti iyi tamam dedim ve kapadım teli iyice sinirlerim gerilmişti ve o sinirle ablamı arayıp versene su ömerin telefonu bana dedim ablam gülerek tamam diyip msj olarak attı bana utana sıkıla aradım sesini duydugumda ömerin heyecanlanmıştım aysunun kardeşiyim ablam verdi numaranızı felan dedim oda sağolsun sıcakkanlı biriymiş rahatlattı biraz konusmalarıyla beni ve bi günü kararlaştırdık ve buluştuk.
Sevimli ve karizmatik bir gençti dertleştikten sonra ablamla olan ilişkisinden haberimin olup olmadıgı anlamak için biraz uzaklaştı abla*ı aradı onayı aldıktan sonra daha rahat bir şekilde yanıma oturdu ve birlikte olacagımız günü kararlaştırdık eşim yine birgün beni beklme gelmicem dedigi bir akşa* ömeri aradım eşimin gelmiyecegini isterse gelecegini söyledim ve cocukları yatırdım saat gece 12 gibi telefonum çaldı kapının otamatigine bastım ömerdi gelen heyecandan ölecek gibiydim neyse ömeri içeri aldıktan sonra birşey içip içmiyecegini sordum oda ewli oldugumu ve bukadar rahat davranmamı söyledi hafif bi tebessümle ona hak werdim
Yatak odama geçtik üzerimizi çıkartdıktan sonra direk a*ıma yumuldu parçalarcasına emiyordu kendimden geçiyordum sanki ilk defa böle oluyordum a*ımı 20 dk yakın emdikten sonra a*ımdan yukarıyo dogru emerek çıkıyordu sanki bunun üzerine özel egitim almış gibiydi bacaklarımla kavradım belini dudaklarına yumuldum sıkıca oda 2 parmagıyla a*cıgımı okşuyordu a*ımdan akan zewk sularını tekrar a*ıma sürüyor ve beni dahada deli ediyordu artık dura*ıyordum hadi bebegim sok birtanem dedim tamam yawrum dedi y*rragını bi çırpıta sokuwerdi ve gögüslerime avuclarıyla sıkıyorum uçlarını hafifi ısırıp tekrar yoguruyordu daha o gelmeden ben boşalmıştım ben 2 ciye gelicekken ondan daha 1.si gelmişti kocamdan kat ve kat iyi s*kiyordu kocamda hiç tadama*ıştım bu zewkleri ben gerçekten abla*ın dedigi gibi vardı bu ömer o gece saat tamm 4 kadar farklı pozisyonlarda s*kti beni a*ımı g*tümü dagıttı eritti ömer gittikten sonra duş aldım yattım sabah anla* weremedigim bi mutluluk wardı içimde abla*ı aradım çok tsk eettim ne demek herkese lazım bi ömer die espri yaptı.

2 yorum:

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil