24 Ekim 2014 Cuma

Seksi Dul Komşum ve Karımla Grup Seks Yaptım

Merhaba www.esexhikayeleri.org seks okurları,ben Arda 27 yaşında İstanbul’da yaşıyorum ve özel bir şirkette çalışıyorum. Bu benim ilk hikayem ama tamamen yaşanmış bir olay. Umarım daha çok böyle olaylar yaşarım.
İş dolayısıyla ailece kısa süreliğine başka bir şehre taşınmıştık. Annem ve babam çok sıcak kanlı insanlar olduğu için hemen mahalle halkı ile kaynaştılar. Akşamları eve geldiğimde tanışırdım hep bu yeni komşularla. Bunlardan bir tanesi de komşumuz Nihal’di. Nihal Hanım 35-40 yaşı civarında, ufak tefek, esmer, dul, bakımlı ve kendine iyi bakmış muhteşem götlü bir kadındı. Yürürken eteğinin arkasından götü belli olur benim sikimi kaldırırdı. Onun o tatlı götünün ortasındaki kara deliğini yalayıp siktiğimi düşünerek otuzbir çeker olmuştum. Bu arada Nihal çok sexi bir kadındı onu sikmeyi bir tarafa bırakın eline bile dokunamazsınız. Artık benimde komşularla aram çok iyi olmuştu.
Bir gün annem ve babam bir iş için memlekete gittiler. Ben yaklaşık bir hafta evde yalnız kalacaktım. İşten gelip evde oturduğum bir gün zil çaldı. Kapıyı açtığımda Nihal’i gördüm bir şeye ihtiyacım var mı diye geldiğini söyledi. Ben de teşekkür ederek bir şeye ihtiyacım olmadığını söyledim. O da kapıdan geri dönerek evine gitti. Ama ben pişman olmuştum onu eve alsaydım belki de onu sikebilirdim. O hayalini kurduğum daracık ama, göte doya doya sahip olabilirdim. Bu arada benim en çok sevdiğim şey götü siktikten sonra ağzına boşalmaktır. Nihalde’de bunu yapmanın hayalini kuruyordum. Bir plan yaptım bir gün eve çağıracak ve onu doya doya sikecektim. Artık sikimin dermanı kalmamıştı. Ertesi gün bunun hayalini kurarken dışarıdan Nihal’in sesini duydum ve sikimin kalktığını o an hissettim. Hemen balkona çıktım. Nihal hanım kapının önünde oturuyordu. Muhabbete başladıktan sonra çamaşır makinesinde bir sorun olduğunu söyledim. O da gelip bir bakayım dedi. İşte bu benim beklediğim şeydi.
Hemen kapıyı açtım. İçeriye girdi. Makinenin yanına gittik. O eğildi tam makineye bakarken ben belinden yakaladım ağzını kapatarak yatak odasına götürdüm ve kapıyı kapattım. Ne yapmak istediğimi anladı bana bağırarak kapıdan çıkmak istedi ama ben onu tekrar kaldırıp yatağa attım ve arkasından bende yatağa oturdum. Eteğinin üzerinden bacaklarını götünü okşamaya başladım. Yanına uzandım o hala çırpınıyordu ama bir müddet sonra artık çaresi kalmadığını anladı. Onun da canı istiyordu çünkü yaklaşık 10 yıldır amı yarak görmemişti. Ayağa kalktım üzerimdekileri çıkarttım. Hazır haldeki sikimi gördüğünde onun da bunu istediğini anladım. Ellerinden tuttum ve sonra ellerini yarağıma götürdüm yeni gelin gibi kavramıştı okşamaya başladı. Ben de onun başından tuttum ve dudaklarını sikimin başına doğru götürdüm ne yapacağını bilmiyordu taşaklarımdan elleriyle tutup dudaklarını sikimin başına değdirmeye başladı ben deliriyordum. Dudaklarını aralayıp sikimin başını ağzına aldı emmeye başladı sonra köküne kadar onu ağzına aldı bir yandan da taşaklarımı okşuyor beni deli ediyordu. Dudaklarına yapıştım dudaklarını emdikten sonra üzerindeki her şeyi yırtarcasına çıkardım hayaliyle 31 çektiğim kadın çırılçıplak karşımda yatıyordu. Boynundan yalayarak göğüslerine indim memeleri sarkmış olmalarına rağmen çok güzeldi onları sıktıkça emdikçe Nihal ohh ohh diye inliyordu. Memelerini sıkarak dilimi göbeğinin üzeriden amına doğru kaydırdım. Amı zevkten sulanmış cayır cayır yanıyordu. On dakika kadar o yıllardır yarak girmemiş amcığını yaladım artık çığlık atıyordu. Yarağı içinde istiyordu. Amını bir kez daha öperek ayağa kalktım sikimi amına sürtmeye başladım ve bir hamlede sonuna kadar soktum amı hiç sikilmemiş gibi daracıktı. Gittikçe hızlanmaya başladım o altımda orgazm olmuştu bile ben boşalacağımı anladığımda çıkarttım çünkü onu kara götünden sikip ağzına boşalmak istiyordum. Onu önümde domalttım amını biraz da öyle siktikten sonra eğilip götünü okşamaya öpmeye başladım. Göt yanaklarını iki yana ayırdığımda o muhteşem kara daracık göt deliği karşımdaydı. İki elim göt yanaklarındayken eğilip göt deliğini öpmeye başladım yaladım yaladım. Artık benim de halim kalmamıştı. Artık sokmalıydım o daracık deliğe. Sikimi deliğine dayadım ve bastırmaya başladım bir türlü sokamıyordum. Hemen gidip vazelin aldım biraz onun göt deliğine birazda kendi sikime sürdüm. Tabi sürmeden yalattırmayı ihmal etmedim. Sonra domalmış vaziyetteyken arkasına geçtim biraz bastırmamla başı girdi. Nihal altımda zevkten kıvranıyordu. İlk defa kara deliğinden sikiliyordu. Biraz daha zorlamamla yavaş yavaş hepsi girdi. O an bir çığlık attı ama devam etmemi de istiyordu. Bir iki dakikada onu o şekilde siktikten sonra artık kendimi tutamayacağımı anlayarak hemen götünden sikimi çıkardım ağzına verdim ve tüm spermlerimi ağzına boşalttım. İkimizde yığılıp kaldık. O da halinden memnundu. O gün 2 kez daha seviştik ve harika dakikalar yaşadık. İşin içinde gizli kapaklı bir şey yaşayınca daha heyecanlı oluyor ve aldığınız zevk doruğa çıkıyor. Yasak olan her zaman daha tatlıdır gibi gerçekten çok doğru bir cümle o gün bugün hep arzu ve heyecanın peşinde koştum. İnsan neyi istediğini bilince yanılmıyor bunun gibi birkaç olay daha yaşadım onlarıda daha sonraki boş zamanımda sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.


1 yorum:

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil