6 Ekim 2014 Pazartesi

baldızımın acı feryadı

slm ben denizliden hakan size baldızımı nasıl feryad eddirdiğimi anlatıcam olay bundan bir hafta önce gercekleştiben özelsektörde calışan biriyim baldızım büşra bize tatile gelgi istambuldan ben 1,85 boyunda beyaz tenli yeşil gözlü yakışıklı olmasada idare edecek tipte biriyim baldızım ise 1,65boylarında balık etli oldukca şirin bir kızdır haftasonu hepberaber pamukkaleye gittik havuzda yüzerken eşimle oynaşmaya başladık bi ara baldızımın bizi kacamak gözlerle izledğini farkettim birden sikim kazık gibi oldu o gün akşama kadar havuzda eğlendik akşam ewe geldiğmizde eşimle odamıza gectik sevişmeye başladık bir ara kapının ardında bir karartı gördüm dikkatli baktığımda baldızımın bizi izlediğini farkettim sonra ben daha rahat görebilmesi için karımı domaltıp sikmeye başladım gardorobun aynasından baldızı görebiliyordum elini amına atmış bizi izliyordu bende daha sert sikmeye başladım sonra karımla beraber cığlık cığlığa boşaldık ertesi gün uyandığımda baldızım bana daha farklı davrandığını hissedmeye başladım enişte yine pamukkaleye gidelim dedi bende ablanı ikna ed gideriz dedim onlar konuşmaya başladı eşim ben cok yorgunum siz gidin ben gelmiyeceğim dedi bende aldım baldızı yola cıktık yolda sürekli ablasının cok şanslı olduğundan falan bahsediyordu bende umarım sen daha iyisini bulursun falan diyip geciştiriyordum otele geldik üzeremizi değiştirip havuza girdik baldızım bana daha sıcak davranmaya başladığını gördüm sürekli şakayla karışık elini sikime değdirip duruyordu buda beni fena tahrik etti haliyle benim alet demir gibi oldu yine elini değdirdiğinde sikimin kalkık olduğunu farkeden baldızım elini cekmedi ve yüzü kızarmıştı enişte bu ne dedi bende bukadar oynarsan olacağı bu dedim tatlı bir tebessüm ederek akşam ablamı fena inlettin dedi sende iyi okşadın amını dediğimde cok utandı ama utanmasının gerekmediğini bunların doğal ihtiyaclar falan olduğunu söyledim o rahatladı sonra havuzdan cıktım bir sigara içip odaya uzanmaya gideceğimi söyledim baldızımda tmm dedi ben odada uyuyup kalmışım bir ara sikimde bir el olduğunu hisseddim gözlerimi hafif araladığımda baldızmın sikimi okşadığını farkettim hiç bozuntuya vermeden oyuna devam eddim sonra baldızım sikimi ağzına aldı acemice öpmeye başladı ben kalkıverdim beni görünce cok korktu pardon falan dedi başını öne eğdi bende kalkıp başını kaldırdım dudağına bir buse kondırarak bunu istiyormusun dedim evet hemde cok ama bakireyim dedi bende tamam sadece sevişelim dedim ve kafasını tekrar sikime bastırdım bu sefer daha rahat bir şekilde yalıyordu bende onu alıp yatağa attım soydum ve 69 pozisyonuna gectik o beni bende onun el deymemiş taptaze amını yalıyordum okadar tatlıydıki kücücük am deliği beni deli etmeye yetmişti altımda inim inim inliyor sik beni erkeğim kadın yapbeni diye cığlık atmaya başladı ben olmaz dedim ısrar ediyordu sikimi ıssırıyor beni iyice kudurturodu bende göt deliğini yalamaya başladım ve baş parmağımla götünü yoklamaya başladım cok dardı o hala enişte sik beni orospun olayım falan diyordu bende tmm seni götünden sikicem dedim tamam dedi hemen bunu domalttım götünü yalamaya başladım oda amını okşuyor yeter artıksik beni sikkkkkkkkkkkkk diye bağırıyordu ben bir iki parmakla götünü gevşetmeye başladım o ise pamak değil yarrak istiyorum diye bağırıyordu altına yastıkları koydum ve sikime bolca krem sürdüm götünüde iğce kremledim başını dayadım yüklenmeye başladım kendini sıkıyordu sikim bir türlü girmiyordu bende kendini gevşek bırakmasını söyledim ve nihayet yarrağımın başı girmişti hafif bir cığlık attı belinden tutp birden köklediğimde ise kacmaya calıştı ağlıyordu cıkar yırtıldı acıo diye ama bırakmadım birmüddet bekledikten sonra yavaşca gidip gelmeye başladım o hala ağlıyordu ben kendimden gecmiş bir şekilde hızla girip cıkmaya devam eddim baldızımın ağlamasesi kesildi götünü oynatmaya başladı ohhh ıhhhhh diye sesler cıkarıyordu zevk almaya başlamıştı bende daha sert sikmeye başladım ohhhh erkeğim sik daha hızlı falan diyordu birde titremeye başladı boşaldığını anladım ama ben hala boşalmamıştım o enişte sen yat ben oturayım sikine dedi sonra bıraz zorlansada sikime tamamen oturdu deli gibi zıplıyordu bende boş durmuyor şeftalibüyüklüğündeki memlerinin okşuyor emiyordum ve bu iiyce delirdi ve resmen anırmaya başladı bende boşalıcağımı anladım ve alttan pompalamaya başladım ikimizde deliler gibi cığlık ata ata boşaldık 05434464463 ogün eve gidene kadar 4 sefer daha siktim onu artık ikinci karım olduğu hersene bize geldiğinde doya doya sikiyorum tatlı baldızımı denizliden varsa gizliliğe önem veren hanımlar 05434464463 bekleirim hepnize sex dolu günler hoşcakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder