20 Ekim 2014 Pazartesi

Çok uğraştırdı ama baldızı sonunda siktim.

esexhikayeleri.org Ben 40 yaşında sağlıklı ve sekse doymayan biriyim.benim hikayem baldızımla aramda geçti ve tamammen gerçektir.baldızım meral 34 yaşında ve üç çocuk doğurmasına rağmen halen erkekleri başatn çıkaracak seksilikte bir kadın.aslında eşimlede seks konusunda bi sorunumuz yoktu.yatakta her türlü zevki tadıyorduk ama baldızın o yuvarlak ve geriye doğru çıkık kalçası ve etli dudakları beni tahrik ediyordu.buı şekilde yıllar geçti ve benim arzularım hiç dinmedi.bir gün beklediğim fırsat elime geçti.baldız evde yalnızdı ve ben tesadüfen bir şey almak için baldızıma gitmiştim.kapıyı açtığında gözlerime inanamadım.üzerinde göbeğini açıkta bırakan yavru ağzı rengi bir body altında sa beyaz daracık ve kısa bir tayt varken gel eniştem dedi.içeri geçtik ve ordan burdan sohbet derken yavaş yavaş konular belden aşağı olmaya başladı.bacanağın kendisine kötü davrandığından ve eve para bırakmadığından felan bahsederken ben kasıtlı olmadan ” verme şu şerefsize sende baldız ” dedim baldızda “zaten veren kim eniştem yokuştam dedi”zaten aylardır vermiyorum “dedi bende sanada yazık baldız dedim genşsin güzelsin seksi ve çok çekicisin dedim.yapma enişteye ya nerem çekici benim üç çocuktan sonra dedi bende ona sen daha çoook kızlara taş çıkartırsın dedim.gerçek mi eniştem yokuştam..enişte yokuşta yap beni dedi.bende o nedemek baldız dedim.ne bileyim işte ağız alışkanlığı dedi.bende olur enişte yokuşta yaparım seni dedim.sen napıyorsun enişte bacım memnun senden anladığım kadarıyla dedi bende her seferinde mutlu oluyor herhalde memnundur dedim.ama sen ondan ateşlisin dedim.güldü.enişten bana masaj yaparmısın dedi olur dedim bende oturma odasındaki sedirin üzerine uzandı ve hadi dedi önce biraz masaj yaptım ve bilerek biraz omuzlarını fazla sıskıp canını acıttım.enişte canım acıyo dedi bende şu üzerindekiler çıkar baldız zaten evde yalnızız dedim üzerindeki bodyi çıkardı ama tayt duruyordu yavaş uavaş sırtını ovarken aslında ona masaj yapmıyo okşuyordum oda artık zevjk almaua başlamıştı belli oluyordu inlemelerinden aşağılara inip beline kadar geldim ve buralar acıyomu baldız dedim.az aşağısı acıyo eniştem dedi biraz taytını sıyırdım ve okşamaya devam ettim.az daha az dha derken artık poposunun çatalı görünmeye başlamıştı.yetermi baldız dedim az daha aşağı eniştem yokuştam dedi artık nerdeyse götünün deliği görünüyordu az daha dedi ve artık kalçası tamamen açıktaydı inanamıyordum ama o muhteşem götü seyrediyordum.bu arada taytı tamamen çıkmıştı ayaklarından ve bunu ben mi yoksa omu yaptı bilmiyordum.yeter mi baldız dedim enişte ne kadadar istiyorsan o kadar yap dedi o zaman pantolonumu çıkardım ve zaten taş gibi olmuş olan sikimi çıkarttım ve götüne sürtmeye başladım beim sikim 18 cm ve epeyce kalındır baldız sürttükçe götünün arasındaki aletin büyüklüğünü tahmin etmeye başlamıştı çünkü bakamıyordu ben karnının altına bir yastık koyup popsunu havaya kaldırdım ve arkadan o tatlı mumuhteşem amcığını yalamaya başladım benim öküz bacanağın bu amcığı yalamadığı her halinden belli oluyordu çünkü baldız çimdiden inlemeye başlamıştı ve ohh muhteşem…harika…diye inliyordu ben bu arada bir amına bir götüne dil atıyordum.sonra sırtına doğru çıktım ve sikim amcığının hizasına geldiğinde ellerimin üzerinde doğrulup bir elimle sikimi amcığının ağzına dayadım ve yüklenmeye başladım.yavaş yavaş sokuyordum ve bu arada baldıuzdan çıt çıkmıyordu.18 cm in hepsi girdiğinde baldız bir ohhhhhhh çekti ve ben hızlı hızlı çekip sokmaya başladım.hızla pompalıyordum baldıza ve eniştem yokuştam sik baldızının sikkkkkkkkkkkk bldızının anıda götüde sana feda olsun sikkk enşştem sikk beni pompala diyordu…..sikimi amcığında çıkartıp önüne geçtim ve ilk o zman gördü sikimi wa w enişte buneee nasıl yarrakkk bu ya dediben bunumu aldım içime dedi.bende evet baldız şiömdide ağzına al dedim ve iştahla emmeye başladı bacanağının kini hiç emmemiştim eniştem dedim..sen daha önce götede koydurmamışsındır dedim evet dedi götten hiç vermedim bacanağına dedi..o zaman şimdi seni ordan bozacağım ve götünden kocam ben olacağım…başkası sikmeyecek o götü dedim.eşim ne olur alamam bu yarrağı götten dedi alırsın alırsın dedim ve arkasına geçip dört ayak üstüne getirdim…önce göt deliğini iyice yalayıp yumuşattıktan sonra yatak odasından vazelin alıp geldi baldızım bunu sür bari eniştem dedi önce vazelini götüne boca ettim daha sonrada sikimin kafasına artık hazırdı kafasını göt deliğine dayadığımda göt deliği lale gibi açılmaya başlamıştı elini arkaya uzatıp sikimi yakaladı ve ” enişte yapma alamam çıkar dedié bende artık çok geç baldız dedim ve yüklenmeye başladım yararğım götüne girmişti artık ve baldız enişte ölüyoruım çok büyük çek ne olur dedikçe ben köklemeye devam ediyordum onun yalvarmaları beni iyice azdırmıştı ve dibine kadar soktuğumda 18 cm yarrağı artık baldız nefes bile alamaz olmuştu…biraz bekledim ve yavaş yavaş pompalamaya başladım.10 dakika sonra baldız artık alışmıştı ve sook eniştem sik beni enişte yokuşte yap beni demeye başlamıştı..hızlı hızlı gidip geliyordum ve az sonra baldız titremeye başladığında bende baldızın götünün derinliklerine attırmaya başlamıştım sıcak döllerimi boşalmam bitince ikimiz birden yığılıp kaldık alt alta üstüste.ben gidip temlendikten sonra baldızda temizlenip gelmişti doydunmu yoksa enişte dedi bende sana doyulurmu baldız gel buraya dedim ve sişkimi ağzına verdim.öyle muhteşem yalıyor emiyorduki çok geçmeden sikim yeniden taş gibi olmuştu bu defa baldız aynı bir ağaç kütüğünü andıran sikimi eliyle dibinden kavrayıp amcığının ağzına kafasını dayadı ve yavaşi yavaş üzerine oturmaya başladı baldızın amcığı sanki genç kız amı gibi daracıktı ve ateş gibi yanıyordu tabiki bunda benim sikimin büğyük molmasının rölü çok büyüktü enişte muhteşemsin bu ytarrak bir harika sanki ilk defa amıma yarrak giriyor diyordu sonunda sonun kadar içine girmişt biraz bekledikten sonra üzrine oturup kalkmaya başladığında bende alttan sikimimle amcığı pompalamaya başlamıştım…baldız artık zevke gelmiş ve aslan eniştem sik baldızının baldızının amıda götüde sana feda olsan canım kocam erkepğim sik beni doldur içimi pompala parçala bu amcığı aslanımmmm koçummm sikici erkeğim benim diyordu bu şekilde tam yarım satat sikim içinde gelip gittikten sonra baldızın içine boşalmaya başlamıştım ve içine akan sıcak menilerim baldızımı öyle bir mutlu etmişti ki bağıra bağıra bende geliyorum enişte boşalıyorummmmm yıllardır ilk defaaaa  ohhhhhh diyerek boşaldı ve üzerime yığıldı….artık her fırsatta baldızımı sikiyorum ve artık eşiyle hiç kavga etmiyorlar……

 

1 yorum:

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil