20 Ekim 2014 Pazartesi

Teyze Kızı

esexhikayeleri.org Merhaba öncelikle sitenizi çok tuttum bayadır inceliyorum neyse konumuza geçelim işler az oldugu için işe gitmemiştim evdeydim saat 11:30 cıvarlarıydı kapı çaldı kız kardeşim kapıyı açtı gelen teyzemin kızıydı(evli vede 1 çocuk annesi olan t.kızı kocası ile arasında sorunlar yaşıyordu geçinemiyorlardı) bende oturma odasında altımda şort üstümde atletle yatıyordum
genelde .
   hafta da 4,5 kere gelir kardeşime ev temizliyinde yardım etmeye ogün yine geldi ve çok neşeli idi erkek kardeşim ile şakalaşmaya başladılar o arada açıklar vermeye başladı aniden geri yatınca
   ayakları havalanmış iç çamaşırı ortaya çıkmıştı aniden içim acayip oldu o andan sonra ona başka gözle bakmaya başladım…
aradan 2 gün geçmişti yine evdeydim ama kız kardeşim ve de erkek kardeşim yan binada oturan teyzemin öbür kızının yanına gitmişti kapı
   çaldı açtım vede o karşımdaydı hoş geldin dedim vede çocuğunu sordum o kapıda çocuklarla oynuyor dedi iyi buyur dedim tuba nerede dedi bende birazdan gelir dedim içeri girdi bana kahvaltı .
   yaptınmı diye sorunca?
yo dedim hazırlada yiyelim dedim yemek hazırlarken
   ah! dedi ne oldu diye sorunca az kaldı parmamı kesiyordum dedi gel sana nasıl yemek hazırlanır öğreteğim diyip arkasına geçtim
   ve elime bıçağı alıp salatayı kesmeye başladım o arada erkeklim arkasına sürtünmeye başlamıştı neredeyse şortu delip içine giricekti tamam öğrendim
   diyip beni arkasından çekti hevesim kursağımda kalmıştı sonra yemek yedikten sonra wc ye girdi arkasından ben kapının anahtar deliğinden onu
   izlemeye başlamıştım ki gördüklerim karşısında şaşkına döndüm
daracık amı daha yeni traş edilmiş şekilde karşımdaydı vede şampuanın kafasını içine alıyordu
   tam içeri giricektimki kapı çaldı içimden (ulan tam gelicek zamanı .
   buldunuz diye söylendim) gelen erkek kardeşimdi birden aklıma bi fikir geldi kardeşim onla çok samimi oldu için ben oturma odasına geçerek yatma numarası! yapmaya başladım o arada wc den çıkan
   teyze k. kardeşime sen nezaman geldin la sarı pipi demezmi ben daha da azmıştım artık tahammül edemiyorum derken kardeşimi arkadaşları
   çagırdı vede oda çıkınca yanlız kalmıştık dayanamıyıp kocanla aran kötü dimi dedim
evet dedi peki ihtiyaçlarını nasıl karşılıyorsun diyince kıpkırmızı
   oldu utanıyormusun dedim yo dedi ve halıyı silmeye başladı kaçmıştı benden bende hiç bişi demedim ama onu pompalamayı kafama koymuştum
   o arada elime bir bıçak alıp keskin olmayan tarafını bogazına dayadım ve ses çıkarma dedim kıpırdamandan köpek duruşu önümde duruyordu
   boşta olan elimi bacaklarına atınca lütfen yapma dedi
bende düşünürüm deyip elimi iççamaşırının üstünden amına sürtmeye başlıyınca zevk almaya başlamıştı
   ve bana dogru yaklaştı şaşırmıştım o an bıçagı elimden bıraktım ve öbür elimle aletimi çıkardım 16cm idi ve arkasına sürtmeye .
   başladım artık (hadi sok onu içime ahhhhh!! offf! diye inlemeye başladı belliki bayadır yarrak yemiyordu) yüzüstü yere yatırıp erkeklimi ağzına verdim vede bacak arasına yumuldum erkeklimi yedi bitirdi adeta
sonra domaltıp arkasın geçtim vede yavaş yavaş amına girmiştim artık istediğim oluyordu kafası hafif girdi bir kaç kere gelip gitmeye başladım ki kapı çaldı hemen toparlandık kapıyı aşagıdan çalmışlardı bu bizi rahatlatttı ve hemen toparlandık.. devamını sonra anlatacagım beni bekleyin artık aranızda dolaşan sinsi yakışıklı benim:)))Gönderen: swxi

1 yorum:

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil