23 Aralık 2014 Salı

ablamın üstüne çıktım


ben Emirhan 18 yaşındayım dayımlarda kalıyorum hafta sonları dayımlara gelen ablamsa üniversite 2. sınıfta o geldiğinde biz aynı odada iki kanepede yatarız o gün ablam yine geldi gece yattık ben sabah 6 gibi uyandım her erkek gibi benim de sikim kalkmıştı sonra ablamı kontrol ettim sırtı bana dönüktü hemen şortumu çektim sikimi okşamaya yatağa sürmeye başladım sonra sikim iyiden iyiye kalkmıştı ben de okşamaya devam ettim kendimi o kadar kaptırmışım ki ablamı unuttum hemen dönüp ablama baktım ablam bana dönmüş yaptıklarımı izliyordu hemen bana sırtını döndü ben de kimseye anlatmasın diye yanına gidicektim ki gece yatmadan çıkardığı sütyeni gördüm ablamın göğüsleri çıplaktı artık geri dönüş yoktu öyle bir azmıştım ki aceleyle yanına yattım ablam kalk yanımdan pislik dedi ben sikimi götüne sürtüyordum elimle de sütyensiz göğüslerini sıkıyordum ablam çok sinirlendi beni itmeye çalıştı ancak ben kararımı vermiştim ablamı zorla da olsa sikecektim hemen elimi götüne (sekshikayelerix31.blogspot.com.tr) attım artık o da gülümsüyordu biraz daha elledikten sonra kıvama geldi ablam bana yapıcaz ama aramızda kalıcak dedi ben de seve seve kabul ettim hemen ablamın üstüne çıktım üstünde memelerini yaladım emdim kilotlarımız hala üstümüzdeydi ben sikimi ablamın amına sürtüyordum ablam da altımda inliyordu zevkten sonra ben kendi kilotumu çıkardım artık sikim çıplaktı ablamın kilotunun üstünde sikimi gezdiriyordum 2 dk sonra ablamın kilotunuda çıkardım artık hazırdık o an ablama emin misin dedim hadi emir diye inledi ben de sikimle am deliğini aradım ve am deliğine tüm gücümle girdim artık ileri geri gidiyordum bir yandan yalıyor bir yandan sikiyordum daha sonra sikimi çıkarıp biraz aşağı kaydım ve amını yalamaya başladım ablamın amından su geliyordu hafif hafif sonra oturdum o da benim sikimi yalamaya başladı öyle güzel yalıyordu ki anlatamam yeniden üstüne çıkıp biraz daha siktim sonra suratına ve ağzına bir güzel boşaldım ........İsim : emirhanMail : emirhan_95@hotmail.com

2 yorum:

  1. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz kapali bayanlar dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms arayın varki gorun

      Sil