22 Aralık 2014 Pazartesi

saatlerce şebnemle yatakta


Merhaba yüzde yüz gerçek hikayelerimi duymaya hazırlanın.

Bu siteyi yeni keşfettim. V e benimde hikayelerimin burada yer almasını

arzu ediyorum.

İstanbula geçen sene geldim. Fırtınalı ve hızlı geçen Ankarada’ki

üniversite yaşamımdan sonra İstanbula öğretmen olarak atanmıştım. Bir yandan

kendimi şanslı olarak görüyordum çünkü mesleğe başlamıştım. Bir yandan

ise Ankaradaki ortamımdan ayrıldığım için üzgündüm. Burada yeni bir

çevre oluşturmak zaman alabilirdi.

Bu arada ben esmer yakışıklılardanım. Boyum 180 kilom 82. Hikayemizin

kahramanı Şebnem ile tanışmam internet vasıtası ile oldu. Üniversite 2.

sınıfta bir internet cafede çalışırken çok chat yapmıştım. Bu yüzden

internette sohbet ettiğim birinin niyetini üç beş soruyla az çok

çıkarabiliyordum. Nette Ogretmen_23M nicki ile sohbete derken Duygusal_liseli

nickli birinden selam geldi. Biraz sohbet ettik. İstanbulluymuş,lise son

sınıftaymış, duygusalmış,on sekiz yaşındaymış vs. Sohbet baya

ilerlemişti ama benim kalkma vaktimde gelmişti. Ona “sesini telefonda duymam

mümkün mü? diye sordum. O da telefonunun tamirde olduğunu ve ben telefon

numaramı verirsem beni arayacağını söyledi. Ben inanmamıştım ama yinede

telefon numarası vermekten zarar gelmez deyip verdim telefonu. Tam

evden çıkmak üzereydim ki telefon geldi. Arayan Şebnemdi. Sesi inanılmaz

güzel içten ve sıcaktı. Çok utangaç bir ses tonu vardı”merhaba ben

internetteki kız”dedi. Baya neşeli bir insan olduğumdan duruma uygun birkaç

cümle söyledim. “Beni arayabilir misin şuan ev telefonumdan” diye

sordu. Acelem vardı ama bu iş hoşuma gitmeye başlamıştı. İşimi erteledim ve

verdiği numarayı aradım. O gün baya konuştuk. Daha sonraki

konuşmalarımız cep telefonundan oldu ve annesi evde yokken ben evlerini arıyordum.

Artık iyice birbirimizi merak etmeye başlamıştık. Birgün telefonla

konuşurken ona “sevgiline nasıl hitap etmek istersin ve o sana nasıl hitap

etmeli” diye sormuştum. Cevabı ise “ona ERKEĞİM demek isterim onun

tarafından da BEBEĞİM şeklinde çağrılmak isterim” olmuştu.

Birgün konuşurken beni çok merak ettiğini söyledi ve görüşmek için

müsait olduğunu söyledi. İstersem dışarda bi yerlerde onunla

görüşebilecektik. Neyse kararlaştırdığımız yere gittiğimde daha gelmemişti. Uzaktan

çıtı pıtı birinin geldiğini gördüğümde bunun şebnem olduğunu anlamıştım.

Elimi uzatıp “merhaba ben telefondaki ses erhan” dedim. O da

gülümseyerek “bende o sese cevap veren şebnem” dedi.Bir cafeye gittik. Ona

yazdığım şiirlerden birkaçını gösterim. Sonra ayrıldık. Herkes evine gitti.

O gün şebnemle birşeyler yaşamayı kafama koymuştum. Artık telefon

konuşmalarımda onun evime gelmesini istediğimi sezdirmeye başlıyordum.

Neyse birgün anlaştık. Yalnız yaşadığım bekar evine gelecekti. Evinden de

dershaneye ders çalışmaya gidiyorum diye izin alacaktı. Sabah onu

BAĞCILAR’dan aldım. Yine o utangaç tavrı üzerindeydi. Bizim evde film

izleyecektik. Filmleri o getirecekti. Ben hazırlığımı yapmıştım. Güzel bir

kahvaltı masası hazırlamıştım hoş müzikler de vardı bilgisayarımda. Yani

onunla yanyana gelmek için ortam hazırdı. Neyse filmi taktık. Klasik

gençlik filmlerinden. Ama bazı sahneler gerçekten dudak uçurtan cinstendi.

Yanyana kanepede uzanmış film izliyorduk. Elimi yavaş yavaş omzuna

attım. Bu küçük güvercinin benden ürkmesini istemediğimden gayet

temkinliydim. Kolum omzundaydı ve elim ise yüzüne dokunuyordu yavaşça. Ona

döndüm ve dedim ki.”Çok güzelsin ve ürkeksin. Beni kendine çekiyorsun. Seni

öpebilirmiyim? ”Hiçbirşey söylemedi. Sadece kafasını salladı. Bende

dudaklarımı dudaklarına yapıştırdım. Ve öpmeye başladım. Dudakları oldukça

sıcak ve küçüktü benim etli dudaklarım arasında eziliyorlardı. Ve ben

o minik dudağın hepsini ağzımda vakumluyordum. Acemiydi. Ve ilk defa

öpüşüyordu. Dilimle dudağına temasta bulunuyordum. Saçları uzundu ve

bazen dudağıma değiyordu. Saçlarını geri ittim. Ve her kadının kendisine

yapılmasından hoşlandığı kulak memesini emdim. Nefesi kesilmeye

başlamıştı. Dudaklarımı kocaman açarak bir ağzında gezdiriyordum bir kulak

memesini emiyordum. Kulağıma eğilerek “kucağına oturmak istiyorum “dedi.

Ayağa kalktı ve kucağıma oturdu. Sikim poposuna değince (sekshikayelerix31.blogspot.com.tr) füze gibi oldu.

Biz öpüşmeye devam ediyorduk. Ama benim alet baskı altında pantolon

içinde kaldığından baya rahatsızdı. Üzerinde badisi vardı. Badi üzerinden

göğüslerini okşamaya başlayınca.”olmaz korkuyorum” dedi.ona istemediği

hiç bir şeyin olmayacağını söyledim ve buna inandırdım. Göğüslerini

badi üzerinden okşuyordum. Ve ağzımı badisinin üzerinde gezdiriyordum

ellerimi. Göğüslerinin iriliği normaldi. Elimi beline attım ve badisinin

üzeriden tenini okşadım. Daha önce beyaz tenli olduğunu söylemişti

yüzünden de belli oluyordu ama bu kadar sıcak olduğunu tahmin etmemiştim.

Elim ateş gibi yanıyordu kucağımda oturuyordu. Ve acemice olanları

seyrediyordu. Elimi badisinin içine atıp göğüslerine dokunmaya başladım.

Sütyen takmamıştı. Göğüs uçlarını okşayarak kıvama getirmeye çalışıyordum Ve

bir süre sonra badisini çıkarttım Bundan rahatsız olmadığı belliydi.

Kucağımdan indirdim. Ve kanepeye uzanmasını rica ettim kırmadı beni.

Üzerine çıktım ve dudaklarını tekrar öpmeye başladım daha sonra

öpücüklerimi kulak memesine oradan boyun gerdanına indirdim bu arada ıslak hale

getirdiğim parmak uçlarımla göğüslerini okşuyordum. İnanılmaz zevk almaya

başlamıştı gözlerini kapamıştı ve olanlara ses etmiyordu. Artık sıra

göğüslerini yalama gelmişti. Birkaç dakika göğüs uçlarını emdim ısırdım

ve koltuk altlarına dokundum. Sonra dilimi yavaş yavaş aşağılara

indirdim. Göbek deliğine öpücükler konduruyordum. Daha sonra siyah kot

pantolonunun kemerlerine idim elimle pantolon üzerinden amını okşamaya

başladım. Ve ağzımı pantolona sürüyordum. Bir ara baktığımda yüzüne kanepenin

örtüsünü sıktığını gördüm. Ve zevk alışverişleri hızlanmıştı. Benimkide

iyice kalktığından onu serbest bıraktım Sikimi yüzünün tarafında 69

pozisyonuna geçtim. Ve pantolonunun kemerini çözmeye başladım. İnce

dantelli siyah bir kilot giymişti benim fıstığım. Kilot üzerinden biraz

okşadım amını. Bu arada acemice sikime dokunuyordu. Elliyordu başını. Bir

süre sonra beklemediğim bir şey oldu sikimi ağzına aldı. Bende onun amını

yalıyordum. Karşılıklı oral sex. En sevdiğim sex çeşidiydi. Ve şuanda

yaşıyordum bunu. Ağzıda en az amı kadar sıcaktı. Benimki çok büyük

olduğundan ağzına sığmıyordu.Ama o kafasını içine kadar alıyordu. Önceleri

yavaştı sanırım alışmış olacak ki sonradan hızlanmaya başladı. Bende

elimle am deliğine baskı yapıyordum ve emiyordum çığlıkları arttı. Ve

kafamı eliyle amından itti. Daha fazlasına dayanamayacam Biraz dinlenelim

dedi. Hevesim kursağımda kalmıştı .Ama ürkütmemek lazımdı ceylanı geri

çekildim.


Ve sohbete başladık. Hayatında hiç böyle zevk almadığını kulak

memesinden amından ve göğüslerinden çok sevk aldığını söyledi. İsterse ona daha

büyük zevkler tattırabileceğimi söyledim. Nasıl diye sordu? Bende

gerçek bir ilişki dedim.Bakireyim dedi. Ve bir süre bozulmasını istemiyorum

dedi. Bende o halde arkadan yapalım dedi. Acıdığını duyduğunu söyledi.

Bende bu işin ustası olduğumu söyledim ve ikna ettim.


Sonra banyoya geçtik şebnemle. Ayağında sadece kilotu vardı. Banyo önce

bir güzel duş aldık. Ayak üzeri öpüştük ve ben ona bi oral sex daha

yaptım. Oral sex yaparken göt deliği ile de oynuyordum. Baş parmağımı

sokmaya çalışıyordum içine. Gözleri kapanıyordu ara sıra götünü kaçırmak

istiyordu ama ben buna izin vermiyordum.Götünü şampuanla iyice

kayganlaştırdıktan sonra,küvetinin içinde ters döndürdüm. Ve sokmaya başladım.

Başını sokarken yardımcı oldu. Sikimin ucu göt deliğini buldu. Girşinde

zorlanıyordum ama deliği bulunca kaçıramazdım ve bir baskı uyguladım o

an vazgeçti şebnem acıyor diye ama ben belinden kavradım ve kaçışına

izin vermedim. İyice soktum hafiften girmeye başlamıştı şampuanında etkisi

ile git-gel lerim başlamıştı. Götünde gidip geliyordum haspamın bir

süre sonra o da kabullendi durumu ve zevk almaya baktı. Sonra boşaldım

götünde. O gün iki saat daha seviştik haspamla.


Sonrası mı? Haftada en az iki kez benim evimde olduk. Kızlığını da

aldım onun ama başka sefere anlatırım. Şuan eskişehirde üniversite okuyor.

İki aydır görüşmedik. Ben istanbuldayken o burda değil o istanbuldayken

ben. Yakında gün ayarlarsak buluşuruz umarım.

1 yorum:

  1. slm ben Batuhan ist dan 0.5.3.1.8.8.0.1.4.7.1.zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli kocasindan mutsuz olan bayanlar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms arayın varki gorun

    YanıtlaSil