23 Aralık 2014 Salı

pelinle yatakta


Merhaba ben akın.180 boyunda 72 kg kumral yeşil gözlüyüm.muhasebe şirketinde yöneticiyim2 sene önce şirkette tek başımayken bizim karşıdaki süpermarketten çok hoşlandığım pelin geldi.19 yaşındaydı.ama harika göğüsleri ve tempra gibi kalçaları vardı.onu arzuluyordum sürekli.yanıma yanaştı ve faturaların kontrol edilemsini istedi.oturdu ve bacak bacak üstüne atıı bende onu dikizlemeye başladım.görmüş olacakki. beni çokmu arzuluyorsun (sekshikayelerix31.blogspot.com.tr) dedi.bende evet dedim.yanıma geldi ve çılgınca sevişmeye başladık .ben kalkıp kapıyı kapattım ve kilitledim.kalçaları elime yetmiyordu.bir çırpıda soyundu.buram buram am kokuyordu heryer.bakire olduğunu söyledi ve benim bozmamı istediğini söyledi.23 cm yarrağımla onu hızla sikmeye başladım .amı ve benim penisim kan içinde kalmıştı.3 4 defa ağzına boşaldım.ve gönderdim.her hafta sonu onunla sikişiyorduk.

1 yorum:

  1. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil