23 Aralık 2014 Salı

kocamı iş arkadaşımla aldattım ama değdi


mrb adım selin 7 yıllık evliyim ama eşimden şiddet hakaret görmekten evliliğin ne oldugunu bile anlayamadım neyse bundan 4 yıl önce büyük bi firmada işe başladım herşey güzel gidiyodu ben balık etliyim çevremdekilerin söylediğine göre çekiciymişim benden 10 yaş büyük iş arkadaşım burak bana olan hislerini açıklayınca başladık şimdi 4 yıllık ilişkimiz var her fırsatta buluşup sex yapıyoruz beni her konuda memnun ediyo... adamda bir yarak var eşiminkinin 5 katı iki elimle tutabiliyorum sadece sikinin başını alabiliyorum ağzıma bu ona (sekshikayelerix31.blogspot.com.tr) yetiyo deliriyo benim için cocugum yok o yüzden amım cok dar her girdiğinde başı rahim duvarına takılıyor inlete inlete sikiyor beni özellikle üstüne oturduğum zaman parçalayacak gibi sikiyo en son görüşmemizde amımı yaladı 69 pozisyonunda bende onun sikini yaladım sonra dayanamadık hemen girmesi gerekiyordu soktu hızlı bi şekilde 20 saniye dayanabildik yüzüme boşaldı 5 dk sonra bi daha yalayarak kaldırdım sikini bu sefer domaltıp sikti o gün 6 kez boşaldı iyiki tanıyorum onu cok cılgın sikişiyoruz kocamın ufacık sikiyle uğraşamam burak yeter bana

4 yorum:

  1. Merhaba ben bir sexs erkeyim benimle her şeyini paylaşacak dürüst samimi kız dul evli bekar bayanlar evli çiftler 3 olmak şartıyla sexste sınır tanımam istiyen arzuluyan herkesi bekliyorum
    Tel 0553 480 33 58 msn. Sex_erkeyi@hotmail.com bir mesaj yazmanız yeterli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz kapali bayanlar dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms arayın varki gorun

      Sil
  2. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz kapali bayanlar dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms arayın varki gorun

    YanıtlaSil