22 Aralık 2014 Pazartesi

evli haticeyle


Ben 26 yaşına Üniversitede master yapan bir öğrenciyim.

Geçen yaz Adana Yumurtalığa gitmiştik. Yanımda benle birlikte iki

arkadaşım daha vardı. Uygun bir fiyata pansiyon bulup hemen yerleştik.

Pansiyonda bizim dışımızda kalan bayağı insan vardı. Yan odada bir çift

kalıyordu sanırım odaya yerleşirken onlar odalarından çıkmış merhabalaşmıştık.

Eşyalarımızı yerleştirdikten sonra bir şeyler atıştırıp denize gittik.

Pansiyonun mutfağı ortak kullanılıyordu. Aşağıya indim mutfağa

girdiğimde mutfak tezgahında iş yapan arkası kapıya dönük bir kadın vardı.

Arkadan kim olduğunu çıkartamamıştım zaten o gün pansiyona gelmiştik bir

şeyler hazırlıyordu. Arkadan ilk dikkatimi çeken kalçası olmuştu. Çok

iriydi. İçimden “ 35 yaşlarında bir hatun” diye geçirdim. Altında şort

vardı ama kalçası iri olduğundan ve hava çok sıcaktı bunlardan dolayı

şortu kalçasına yapışmıştı adeta. Göt yanaklarının arasına sıkışmıştı

şortu. Ben bir sandalye çekip masaya oturdum. Sesi duyunca dönüp arkasına

baktı beni görünce gülümsedi. Yukarda gördüğüm kadındı. Yoruldum ya diye

söylenip masaya oturdu. İsminin Hatice olduğunu Hataylı olduklarını ve

kocasının çocukları dolaştırmaya çıkardığını bir çırpıda söylemişti.

Konuşkan olması hoşuma gitmişti. Sohbete başladık bu arada bir nescafe

hazırladı. Kahvelerimizi içerken hala Hatice konuşuyor ben dinliyordu. 14

yıllık evli olduğunu öğrendim. Hatice ev hanımıydı. O konuşurken ben

Hatice’yi süzüyordum. Balıketli bir kadındı. Üzerinde body vardı.

Memeleri bayağı büyüktü. O an bodyi çıkardığımı o iri memelerini iki elimle

aynı anda avuçlayıp somurduğu düşündüm. Hatice sürekli konuşuyordu ben

başımla bazen evet der gibi sallıyordum bazen de “anladım”, “evet” “hımm”

diyordum. Mutfağa girdiğimde gördüğüm manzaranın etkisindeydim hala.

Tek olmadıklarını kocasının arkadaşıyla hanımının da kendileriyle

birlikte geldiklerini söyledi. Hatice biraz oturduktan sonra eşim şimdi gelir

odaya çıkayım diye kalktı. Giderken ben hala kalçalarına, kalçalarının

salınışlarına bakıyordum. İçimden “Bu karıyı sikmeliyim” dedim. Esmer

bir kadındı. O gün gece Hatice’yi onun kalçalarını düşünürken belki 100

defa soydum. İlerleyen birkaç gün içerisinde samimi olmuştuk Mutfakta

masaya toplanı sohbetler ediyorduk. Haticenin kocasının arkadaşının

Hanımı Dilekte Hatice ile takılıyordu onla da muhabbetimiz artmıştı. Benim

arkadaşlar sürekli sahile gidiyorlardı ben her defasında bahaneler

buluyor Hatice ile denk gelmek için enerji harcıyordum. Hatice de bana

iyice yakınlaşmış kocasını ilgisizliğinden, sürekli işiyle ilgilendiğinden,

eskisi gibi evliliğinin olmadığını filan söylüyordu. Ben içimden tam

sırası oğlum diye geçirdim. “Sevgilin odlumu hiç Hatice” diye pat sordum.

Gözlerimin içine baktı. “Hayır olmadı, hem ben evliyim” dedi. “İnsan

bir gün ansızın aynaya bakarken şunu hatırlar- ellerine bakar avuçlarına-

ve avuçlarında kayda değer bir şey olmadığını anlar ama zaman artık

geri gelmez geçmiştir” dedim gözlerinin içine bakarak. Ne demek istediğimi

anlamıştı. O arada Dilek geldi konuşmamız bölündü. Bölündüğü de iyi

olmuştu. An Hatice’nin ağzından çıkan olumsuz bir şey bazı şeyleri

imkansız hale getirebilirdi. Saat 11 gibi aşağıya indim pansiyonda kalanlar

tv izliyordu. Hatice ve kocası çocuklarda ordaydı. Ben mutfağa girerken

beni gördü. Mutfakta oyalanırken içeri girdi. “Susadım” dedi bunun bir

bahane olduğunu biliyordum. “İki dakika oturayım içeri çok sıkıcı”

dedi. “söylediğin sözden etkilendim inan ama güvenilir kimse yok sonuçta

evli bir kadınım ben çok zorrr” dedi bunları söylerken gözlerimin içine

bakıyordu. İçimden “tamam bu iş” dedim uygun bir fırsat kolluyordum

artık pansiyonda 6. gün yine sahile gitmedim arkadaşlar ısrar etti onları

gönderdim. İkindi vakti Hatice ve eşinin çocuklarla birlikte sahilden

geldiklerini gördüm. Ben oturmuş tv izliyordum. Merhabalaştık Hatice ve

Dilek’in eşleri işleri varmış gittiler. Sabırsızlanmaya başlamıştım.

Odaya götüremezdim. Gelmezdi de. Biraz bekledim. Çocuklar oyun oynamak

için dışarı çıkmışlardı. Kalktım yavaşta kararımı vermiştim. Üst kata

çıktım. Hatice’nin odasına geldim kapıyı çaldım. Biraz bekleyince açtı.

Beni görünce şaşırmıştı. “merhaba Hatice” dedim. “canım sıkıldı bir

merhaba diyeyim” dedim. Kapıdaydı kapı aralıktı. Gir demeden içeri doğru

hamle yaptım kenara çekildi. İçeri girdim. Denizden gelince duşa girmiş

belliydi. Altında farklı siyah bir şort vardı yine kalçalarının arasına

girmişti. Üst tarafında askılı bir body vardı. “fazla kalamasın ama”

dedi. İkimizde ayaktaydık. Ben ani bir hareketle kolumu beline sardım

kendime çektim. “Napıyorsunnn, saçmalama” dedi bunları (sekshikayelerix31.blogspot.com.tr) derken dudaklarına

yapıştım. Bir elim belindeydi. Elimi belinde dolaştırmaya başladım.

Dudağını kaçırmak istedi, diğer elimle başından tuttum bırakmadım.

Dudaklarını somuruyordum. “Off canım seni isiyorum çok” dedim. O an dudaklarımı

boynunda gezdiriyordum. “Yapma lütfen, birazdan eşim gelecek, gören

olur, ben evliyim ama gibi sözcükler kesik kesik çıkıyordu. Belini saran

kolumu biraz daha sıktım. Tam yapışmıştım vucuduna. Tekrar dudaklarına

yapıştım. Bu sefer karşılık vermeye başladı. Ama olmaz olmaz gibi

sözcükler sürekli ağzından çıkıyordu. Boştaki diğer elimi de beline attım.

Ateşli bir şekilde öpüşmeye başlamıştık. Elimle okşayarak belini aşağıya

indim arzuladığım götü elimin altındandaydı. Elimi götünde gezdirmeye

başladım. Gezdirdikçe daha çıldırıyordu. Şortun üzerinden iki elimle

aynı anda avuçladım göt yanaklarını sıktım götünü kendime doğru

bastırdım. O an sikimi hissetmişti “oohhhh” dedi. Arkada masa vardı oraya doğru

götürdüm masaya dayadım ayakta. Dudaklarım dudaklarını yoğuruyordu.

Dilimi azgına verdim deli gibi emmeye başladı. Kesik kesik soluyordu.

Kulağına “yavrum harikasın”, “götün çok güzel”, “yavrum benim” gibi laflar

ediyordum duklarımı dudaklarından çektim. Masaya yarım oturmuştu

bacaklarının arasındaydım. Gözlerinin içine bakarak, dilimi çıkardım boynuna

dilimi yapıştırdım. O an iki elimi memelerine attım. Avuçlayıp sıkmaya

başladım aynı anda iki elimle memelerini yoğuruyordum dilim ensesinde

boynunda geziyordu sürekli. Bodysini yukarı kaldırdım off sütyeni yoktu

banyodan yeni çıkmıştı. İki elimle memelerini okşarken Hatice’ye baktım

gözlerini kapamış kesik kesik inliyordu. Parmaklarımla aynı anda meme

uçlarını yakaladım oynamaya başladım meme uçlarıyla. Parmaklarımın

arasına alıp sıkıştırıyordum dilim boynundan aşağıya memelerinin arasına

kadar inip tekrar çıkıyordu. İki elimle memelerini sıktım sertçe aniden,

meme uçları yukarı kalktı. Hatice “ıııhhh” derken göz göze geldim

duklarımı ıslattım yukarı kalkan meme ucuna dilimi değdirdim. Dilimle meme

ucunda daireler çiziyordum. Tekrar dudaklarımı ıslatıp dudaklarımın

arasına aldım meme uçlarını yalıyordum. Meme uçlarını yalarken ellerimi

serbest bıraktıp, ellimin biri bacaklarının arasındaki amını bulmuştu.

Elimle kilotunun üzerinden amını avuçladım. Off amının sıcaklığını

hissediyordum. Duklarım memelerini bırakarak göbeğine inmişti. Dilimle göbek

çukurunu yalıyordum yalarken elim amını okşuyordu. Ta aşağıya kadar

inmiştim yavaşça altındakileri çıkardım off bacaklarını ayırdım. Amı ortaya

çıkmıştı. Diz kapağından başlayarak bacaklarının iç taraflarını

yalamaya başladım yaladıkça Hatiçe saçlarımı okşuyor kesik kesik inliyordu.

Baldırlarının içlerinde dilim geziyordu. Bacaklarını iyice açmıştım. Etli

amı ortaya çıkmıştı. Yeni tıraş olmuş pırıl pırıldı amcığı aşağıdan

yukarı doğru dilimi bastırdım Hatice’nin amına Hatice kendini kastı. Amını

dillemeye başlamıştım. Dilimle yalıyordum amını aşağı yukarı

yalıyordum. Off bızırını anidan agzıma aldım dudaklarımın arasına somuruyordum.

Emiyordum. “emzir beni yavrum”, “amınla emzir, amınla emzir” diye

sayıklarken amını somuruyordum. Hatice inliyor kendini kasıyor kesik kesik

bir şeyler söylemeye çalışıyordu. Elimin birini götüne attım off göt

yanaklarının arasını okşuyordum. Dilim sürekli amında yalıyordu. “of

amcığın harika yavrum”, “birazdan sikeceğim senin amını” gibi sözler

diyordum. Sikim taş gibi olmuştu. Ayağa kalktım. Meme uçlarına hafif bir

sille attım. Bacaklarının arasına yerleştim sikimin kafasını amının

dudaklarına sürtüyordum sikimin kafasını. Haticenin dudaklarına yapıştım.

Yapıştığım an amına kökledim sikimi dibine kadar girdi. Off kaygan amcığına

köklemiştim dibine kadar soktum. Ellerimle götünü okşuyordum. Okşarken

amını sikmeye başladım Haticenin dibine kadar sokup sokup çekiyordum

sikimi. “off yavrum amın harika amını sikmek harika”, “orospu amcığı gibi

ateşli amcık seninki” diyordum. Hatice tırnaklarnı sırtıma geçiriyor.

Ensemi ısırıyordu. Durmadan sikiyordum. Amını, sikim kaybolup çıkıyordu

durmadan pompalamaya başladım. Sikerken taşaklarım şak şak çarpıyor

sesler çıkarıyordu. Bir süre siktim bu pozisyonda. Birden durdum sikimi

çektim Hatice’yi götünden kucakladım indirdim. Ters çevirdim başını

masaya bastırdım. Dimi sırtında gezdirirken sikimi götünün arasına amına

sürtüm. Tekrar arkadan domalmış ayrılmış amına kökledim. “ooff amını

siktiğim harikasın” dedim. Tekrar hızlandım dibine kadar vuruyordum

amının.sürekli vuruyordum amına sikim kayıp kayıp çıkıyordu. Hızlı hızlı

sikiyordum sikerken ellerimle göt yanaklarına şakkkkkkk şakkkkkkk

vuruyordum. Orospu gibi sikiyordum Hatice’yi, Hatice inledikçe daha sert vurmaya

başladım amına, Hatice’nin inlemeleri arttı bende geliyordum, daha

hızlandım daha sert sokuyordum Haticenin amına offfff amının dibine

anidennnnnn geldim hiç durmuyordum zevkten Haticenin götünü avuçlamış

sıktıştım. İkimizde bağırarak boşaldık. Vakit bayağı geçmişti. Toparlanıp

ayrıldım ordan

1 yorum:

  1. slm ben Batuhan ist dan 0.5.3.1.8.8.0.1.4.7.1.zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli kocasindan mutsuz olan bayanlar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms arayın varki gorun

    YanıtlaSil