23 Aralık 2014 Salı

Azgın Kapalım


 
Adım Araz yaşım 25 fizigi duzgun yakısıklı bir gencimdir. İnternette tanıstıgım ve birlikte oldugum bayanlarla hıkayelerimi anlatıcam ilk hikayem kapalı azgınım . Tanışmamız henuz yenı sayılırdı tanıstıktan 2 gün sonra görüşmek istedigimi söymemiştim sadece resimde görmüştüm kendisini oda benı. Bulundugumuz yerler yakın oldugundan görüşmemeizde sorun olmadı inanmazsınız ilk görüşmemiz sadece adresi verdım telefonda tarıf ettım hiç çekinmedi ben evde oldugumu hazır olmadıgımı gelmesini çay filan içmemizi söyledim oda kabul etti. Herneyse geldi içeri aldım yanlız yasadıgımdan sorun olmadı öle bi 5 dakika birbirimize baktık gerçekten güzel kapanmıs ama fizigi harika biriydi ben mutfakta cay yaparken yanımday ayrıllmadı henuz ilk görüşmemiz oldugu için ben rahat olsun dıye yanasmadım ama ben yanasmadıkça o bana surtunmeye basladı. Çayımızı alıp benım odama geçtik. Niyetim müzik falan acıp oturup sohbet etmekti. Tabiki sandığım gibi değildi. O fazla yakın dururunca o dolgun dudaklarına hafıften uzandım.
Sonra bir baktımki hiç çekilmedi ve (sekshikayelerix31.blogspot.com.tr) bı anda sömürürcesine asıldı dudaklarıma o emerken bende uzun etegını sıyırdım kilotlu çorabının içine elımı soktum. O emiyordu kulagımı boynumu. Sonra yatagıma uzandık ve üstüme cıktı üstündekileri cıkardı kilodu kaldı sadece ben sasırmıstım ondan bukdar rahat olmasını beklemıyordum ılk basta ama benım üzerimde bile hakımiyetı kurdu aletimi ıkı avucuyla oksarken anlamıstım bu yasadıgım en güzel an sex olucaktı. Oksayıp bir güzel yaladıktan sonra bakıre oldugunu sadece sürtücegini söyledi üstüme cıktı ve aletimin üstünde sadece sürtmeye basladı ve bi ara kendinden geçti arkadan sok diye yalvardı ben tam ona nıyetlenırken birden üstüne oturdugunu hissettim okadr dardıkı zevkten kudurdum. İlginç olanı ortada bozulan bir kızlık yoktu kan göremedim ama kocaman aletimi içine okadar usta birşekilde alıyordukı o an anladım kız olmadıgını. O gün delice seviştik bir hafta sürdü sonra onun bekaretini amcasınınoglunun bozdugunu söyledi bana ve basıma kalmasından korktugum için olu dizgin sex ilşkime son verdim…

1 yorum:

  1. slm ben Batuhan ist dan 0.5.3.1.8.8.0.1.4.7.1.zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli kocasindan mutsuz olan bayanlar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms arayın varki gorun

    YanıtlaSil