1 Aralık 2014 Pazartesi

kısacık bi aşk yaşadım




arkadaslarla bır gun sokakta oturruken bir nakliye aracı

karsı binanın önüne yanaştı hepimizde dikkatli bir şekilde onları

izliyorduk aradan birsaat geçti.evin balkonuna bir kadın cıktı .seksi

bakışlarla bizi süsüyordu.kadın öyle dar giyimiştiki gözlerimi ondan

alamadım.yaklısık olarak 10 dk bize baktı.ve eve girdi.Ben onu düsünmekten o gece

yatamadım ertesi günlerde kadının dul ve evde yanlız başına kaldıgını

ögrendim. ve işe koyulmaya başladım .kadınla tanısmak ıcın planlar

yapıyordum ki akadaşlar topu onun balkonuna kacıdılar ve fırsat bu fırsat

diye onun dairesine topu almaya cıktım.zile bastım karsımda oyle guzel

duruyordu kı ne yapacagımı sasırmıs bır sekılde topumuz balkonunuza

kactı verirmisiniz dedim. önemli degil diyerek balkondaki topu bana

getirdi. o arada bana ismimi sordo.ben ercan dedim.ben oksan menun oldum

dedi.ben bir ihtiyacınız olursa ben asgıdatım beni cagırırsınız diyerek

oradan ayrıldım.bir gün sonra balkondan bana seslenerek bir dakika

gelirmisn dedi .banyodaki musluk bozuldu anlıyorsan bir bakarmısın dedigi anda

ben hemen planlar yaparak içeri girdim ve banyoya gittim.banyodaki

manzara beni şok etti jartiyeri yerde duruyordu ve bana kusura bakma diyerk

onu radan kaldırdı.ben nuslugum yaptım o ise içeride bir seyler

hazırlarken ben bilerek üstümü ıslattım ve yanına (gercekyasanmissekshikayeleri.blogspot.com) gittim.o bana bakar bakmaz

güldü ve yanıma yanaştı.cok güzel olmuşsun dedi.o arada ben onun iri

gögüslerini süzüyordum ve beni farketti nereye bakıyorsun sen demeye

kalmadı dudaklarımı dudaklarına yanastırdı ben sasırdım ve öpüsmeye

balaladık.5 dk hiç durmadan seviştik ben onun üzerindeki buluzu cıkartarak onun

sütyenini oksamaya basladı.sütyenini cıkartım.gögü uclarını hem ısrıp

hemde yalıyordum.iyice zevke geldik.ben elimi onun belinden asagıya

dogru indirmeye besladım ve kalcalarını oksayarakkilotunu cıkarttım .amcını

öyle yalıdım ki zevk suyunu az-gzıma gelgigini hissettim.ve bende

yarragı cıkararak onun agzına verdim .bir lolipok yalar gibi benimkini

yalıyordu.ve bana dönerek korunarak ilişkiye girekim diyerek çekmecenden

okey cıkarttı.ve benim yarraga taktı.ellerimi onon kalcalarından

kavralayarak onun sıcak taze amına sokmaya basladım.onun inlemeleri benim gidip

gelmemi hızlandırıtordu.ayaklarını iki elimle tutarak amına

geciriyordum.aaahhhhh sesleri iyice yukseldi.pozisyonu degitirerk onu üstüme

aldım.ve benim üstümde zıplaya zıplaya benimkini icine alıyordu.bende bir

yandan onun gögüslerini oksayarak sıkıyordum oda bundan cok memnundu.son

olarak onu domaltım götten vermem demesine ramen ben onun götüne

sokuyordu.gögüsleri cok hızlı bir sekılde ileri geri gidiyordu ve en sonunda

ebn onun agzına bosaldım ve bır daha ki sex için söz alarak evinden

ayrıldım ne güzel iki saatti bir dahaki bulusmayı dört gözle

bekliyorum....................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder